Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har en venninne som har manipulert meg ganske lenge uten at jeg har vært klar over det.. Jeg skrev et langt mail til henne, der jeg forklarte jeg vil ha tid for meg selv og ikke føler vi kommer noe steder med vennskapet. Og jeg har i det siste blitt sugd ut all energi pga henne og hennes problemer, hennes krav på at jeg må tilpasse meg henne, hun kontaktet meg flere ganger dagen og jeg ble helt utmattet og nå sitter jeg igjen med dårlig samvittighet noe jeg ikke burde ha.. Jeg er lei meg for at jeg må gjøre dette Jeg føler meg elendig, jeg var jo glad i henne.. Men det ble for mye og tok skade for meg.. Gjør jeg rett?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Ja, du gjør rett! Jeg har også brutt med en manipulerende venninne en gang, og det var som en enorm lettelse og en byrde som ble borte.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vet litt lite om henne til å uttale meg. Men modige gjort. Vennskap skal også tilføre en noe. Ikke bare ta.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Jeg håper du har gitt henne en sjanse til å forbedre seg før du kutter all kontakt? Du skriver at du ikke har vært klar over at hun har manipulert deg. Kanskje hun ikke har vært klar over at du føler det slik hvis du har jattet med henne? Under forutsetning av at du først har fortalt henne at dette tærer på deg og at hun må slutte å belaste deg med alle sine problemer og at hun fortsatt ikke har bedret seg, ja da vil jeg si du har gjort det rette.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Ja cirka 3 måneder har jeg gitt henne nye sjanser... HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 ja da er det ikke noe å lure på, du har gjort det rette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå