Gå til innhold

Hva gjør jeg ? ang. babycall..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en babycall..merket Topcom.. tror det er Philips sin.. uansett.. den har 8 kanaler.. og på kvelden bruker politiet og øvelseskjøre litt lenger borti gata her.. og vi får inn dem på babycallen. spiller ingen rolle hvilken kanal vi bruker.. plutselig hører vi " ja, så tar du til høyre i rundkjøringen" "motatt".. osv...

må jeg kjøpe ny babycall eller vil jeg få de inn uansett ? veldig irriterende da vi ikke hører lillemann gråter pga politiradio'n..

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Ring politiet og si at du får de inn på babycallen, kanskje de kan bytte frekvens.

Skrevet

haha...går det ann ? kan jeg det ? :)

Skrevet

Vi har samme babycall.... Innbiller meg at det er den som er dårlig jeg, men har aldri prøvd noen andre da. Får inn andre barn som gråter, politiet og div øvelseskjøring. Hører mye av den "ta til høyre i rundkjøringen" vi også. Må innrømme at jeg har letta litt i stolen innimellom hvis jeg er alene hjemme og plutselig hører en mannsstemme som snakker i stua!

Skrevet

Jo takk du, vi hadde den babycallen helt til for to uker siden. Da fikk jeg nok. Satt blant annet en hel kveld og hørte på politiet som hadde laserkontroll et sted i området her..uansett hvilken kanal vi hadde den på.

Dette var babycall nr to fra topcom, den første sluttet rett og slett å virke, eller den virket litt sånn til og fra. Fikk en ny en, som skulle være en forbedret modell.. Hadde den i en mnd før jeg fikk nok av å sitte og høre på utrykningstjenesten her. Fikk inn sambandet til brannvesenet her også..

Fikk også litt "fnatt" av den knatreyden når den slo seg av og på.. Og det veldig mye sånn knatring av noen timer med laserkontroll...

Nå har vi DORO og er veldig fornøyd! Nå er det kun mini vi hører, og ikke "alle andre" i mils omkrets:-)

Skrevet

Vi fikk også inn alt mulig på den babycallen. Siden vi flyttet fra relativt mange naboer til utrooolig mange naboer og nærme vei, politi og brannvesen så kjøpte jeg rett og slett ny.

Avent Phillips, som kun sender fra babyenheten til voksenenheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...