Snuppi06 Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei! Mange diskusjoner rundt antall kilo man har lagt på seg her inne. Jeg er selv strålende fornøyd med å kun ha lagt på meg "bare" 18 kilo (er i uke 41), etter 25 i forrige svangerskap. Men jeg har økt buksestørrelse fra 36/38 til 40 i løpet av svangeskapet. Har dere andre også måtte gå opp i størrelse? Ble plutselig litt beskymret, selv om kiloene rant av etter kun 2 mnd sist
Dollywood Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 jeg har gått fra str 36 til 40, og jeg har 10 uker igjen
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 jeg har ikke økt i klesstørrelse, og i meg selv har jeg vel egentlig gått ned 10 kg.... og har det veldig godt i svangerskapet, spiser det e ska og babyen vokser helt fint.. men veldig mange som tror at jeg har vært dårlig, men det er noe jeg bare rett og slett ikke kan noe for.... heldig eller ikke kan jo diskuteres
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Samme her. Gått fra ca 36 til 40 og har ca 5 uker igjen. Har gått opp 15 kg til nå.
Gjest Sharazi Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Hvor kjøper dere bukser? Jeg har kun handlet bukser på H&M og må ha forskjellig str. hver gang! De str. der er ikke til å stole på. Jeg husker jeg kjøpte et par bukser svært tidlig i svangerskapet og den måtte jeg legge vekk før jeg rakk å legge vekk alle de vanlige buksene mine.. (Jeans). Så jeg aner ikke hvilken str. jeg bruker nå...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har også økt fra strl 36 til nå 40 i bukser.. haha.. Blitt en smule større over lår og rumpe gitt!! Gått opp snart 19 kg å er i uke 31...Nå var jeg veldig tynn når jeg ble gravid, så det er OK foreløpig, men jeg tror jeg vil gå opp en god del til da vekta er på forten oppover nå om dagen igjen.. (sto litt stille i uke 27-28) Pyttsann!!
Gjest Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Jepp Har gått opp 4 str selv, og synes det sitter fra midten av lårene til puppene. Men totalen er på 15,5 kg så ikke så ille og 38+2. Men kjøper kun bukser og annet fra DenKuleMage og Svangerskapet. De buksene passer perfekt og de har mange str
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå