Gå til innhold

Prisavslag for sfo og bhg under denne streiken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på kommunen sine hjemmesider at de reduserer prisen på bhg og sfo siden ungene har hatt ingen/redusert tilbud under denne streiken. Men for det første reagerer jeg på at vi ikke får pengene før i oktober?? Kan da vel umulig ta så lang tid før dem og regne ut prisavslaget? I tillegg står det at foreldre oppfordres til og betale fakturaen som normalt og få refusjon i oktober.

Mitt spørsmål er derfor, kan de bruke så lang tid på og tilbakebetale beløpet? I tillegg synes jeg det er merkelig at de kan få statstøtte mens denne streiken har pågått!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått beskjed om at rabatten kommer på augustregninga. Siden juni regninga allerede var laget, og juli er betalingsfri mnd. Oktober synes jeg hørtes seint ut!

Skrevet

Oktober synes jeg hørtes litt drøyt ut, men at man ikke får avslag nå med en gang må man regne med det er trossalt mye som skal ordnes og regnes ut for at alt skal bli rett. Juni regningene er sendt ut, juli er betalingsfri, så august eller september burde være det logiske.

Snakket med svigermor om dette i går siden hun er den som sitter å ordner alt som har med økonomi i barnehagen hun jobber i. Hun gruet seg veldig til å begynne på jobb igjen i dag fordi at det er så mye som skal tas igjen etter disse 2ukene med streik også vet hun av erfaring at de første foreldrene ringte allerede klokken 7 i dag for å spøre om regningene og når de får avslag. Akkurat der er det 120barn som skal legges inn en om gangen i datasystemet for å regne ut reduksjon, da sier det seg selv at det tar litt tid.

Skrevet

Tror vi får på neste regning, altså reduksjon da. Det blir vel august det. Juni er jo betalt allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...