Gå til innhold

FAEN! 2 uker til termin og herpesutbrudd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg skikkelig irritert! Why??? WHY??? Grr...

Håper det går over før jeg må føde ellers må jeg ha KS... Har gledet meg så mye til å føde så det skulle ikke forundre meg om det går i dass...

Noen i samme herlige situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var i samme situasjon. Legen min skrev ut Zovirax salve, skulle ikke være noen fare for barnet så lenge det brukes utvortes. Såret var borte etter kun to dager! Lykke til!

Foresten fortalte legen at så lenge dette ikke var mitt første utbrudd så har barnet antistoffer. Men hvis du har ditt første herpesutbrudd under svangerskapet er det visst annerledes

Skrevet

Krysser fingrene for deg Tullball.

Høres ut som en effektiv salve.

Husk at alt ordner seg for snille jenter :o)

Skrevet

Sovirax er fantstisk på herpes munnsår...

Er det munnsår eller i underlivet det er snakk om her?? Siden du nevner ks? Vet ikke om det kan brukes der nede.

Skrevet

Har du herpesutbrudd mot slutten av svangerskapet skal du ta forebyggende medisin (tabletter) fra 10 dager før forventet fødsel. Denne skal være ufarlig for gravide. Ta kontakt med legen :)

Skrevet

Lurer også på om dette gjelder for både utbrudd på leppene og i underlivet!

Har ikke i underlivet men på leppene, og lurer på om det kan ha noe som helst å si???

Skrevet

Dette lurer jeg og på, bruker å ha mye herpes sår på leppene om sommeren :s

Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg. Faren er at barnet blir smittet på tur ut fødselskanalen. I magen er det fullstendig beskyttet. Men man skal jo ikke nusse på babyen om man har munnsår da..

Skrevet

Her er det genital herpes vi snakker om (underlivet). Har hatt det før, men ikke på mange år. Hadde snakket med legen om å ta en forebyggende kur med Zovirax for å være på den sikre siden, men hun mente det var så liten sansynlighet for at det skulle komme tilbake nå som jeg har vært fri fra det så lenge.... TYPISK! Har nå fått kur (400mg) som jeg skal ta frem til fødsel, så får vi bare håpe at jenta mi holder seg i magen til termin... :)

Æsj, føler meg som en kjøttkake nedentil med hemorider og herpes og hele sulamitten! Skikklig dritt er det nå!! Og bedre blir det vel ikke etter fødsel vel... (om jeg får føde da...)

Godt mannen gav opp sex for mange uker siden... :) Føler meg ikke akkurat sexy om dagen gitt...

Skrevet

Har ikkje genital herpes, men får utbrudd på munn bestandig når d ikkje passer. trur d må være en psykisk avtrekkar. når d nærme sæ jul og bursdaga og aille anledninge man tar mange bilda så VIPS! så har æ et utbrudd! sinnsykt irriteranes!

bruke å hamstre Zovirax i utlande, dær e d som regel reseptfritt og myyye belligar. den e utrulig effektiv. E så gla æ ikkje har smitta typen (11år ilag) og lille gutten våres, Og d skal æ aildri gjøre heller! Herpes sucks!

Lykke tel. Håpe ho vente tel du e bra før ho kjæm!

Skrevet

Hei kjære deg.

Jeg har ikke herpes, men vet at med den behandlingen du har fått skal dette gå helt fint.

Ville forresten si at jeg fikk meg en liten latter av det siste innlegget ditt :) Godt å få ut litt frustrasjon :) Og takk for oppmuntring til ei som sliter med blødninger og sopp...føler meg heller ikke særlig topp om dagen ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...