Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Gikk det lang tid før dere tenkte på det med og flytte sammen? Jeg og min nye kjærste har vær sammen nå i 3 mnd.. og vi har allerede begynt og snakke litt om det, litt fordi han har eget hus og har stror og god plass.. Og vi bor omtrent i samme nabolag, men kansje litt tidelig og tenke på og bli samboere alt??!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Av hensyn til barnet bør man ikke flytte sammen under den største forelskelsen, men vente og se om forholdet varer i lengden.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vi ventet så lenge at vi hadde hatt oss noen realle fighter først, og sett at ungene gikk godt overens med oss (hans med meg og min med han). Snakket vel så smått om det etter ca et halvt år, bestemte oss etter ca 10 mnd og flyttet sammen etter 15. Krevde litt planlegging da siden han bodde i en liten leilighet midt i byen og vi kom fra enebolig 4 timer unna. Måtte rett og slett finne oss noe nytt sammen. La den første store forelskelsen kjølne litt er mitt råd, slik at dere ser at dette er noe som kan vare forbi sommerfuglene i magen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 La det ta tid, og se ann hvordan det går. Meg og min mann involverte ungene veldig tidlig. Vi hadde felles venner så vi alle omgikk hverandre før ungene fikk vite vi var kjærester. Men det tok ikke mange timene i samme rom før de alle gennomskuet oss. Og fra den stund har ungene holdt sammen som erteris. Vi var mye hos hverandre både på besøk og overnatting, men vi flyttet ikke sammen før ett år etter vi ble sammen, det tror jeg var bra for alle. Å flytte inn blir en stor omveltining for alle.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Vi flyttet sammen med en gang. Dvs. vi hadde begge leilighet, men han bodde hos oss fra første uken. Det har gått kjempefint. Traff hverandre for litt over ett år siden. Har kjøpt leilighet og venter jenta vår straks. Jeg har en sønn på tre og det har gått veldig veldig bra. Forstsatt like forelsket. Du må stole på deg selv og dere og tro at det dere velger er riktig for dere. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg ville ventet til dere har vært sammen ett år, i alle fall. Man kjenner ikke hverandre ordentlig etter 3 måneder, med mindre dere var venner lenge før dere ble kjærester da. Jeg var sammen med min kjæreste i to år før vi flyttet sammen, fordi han har barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Kan ikke skjønne at folk har så hastverk med å flytte sammen? Spesielt når barn er innvolvert... Enig med hun over her som skriver at man burde teste at forholdet holder forbi forelskelses stadiet før man innvolverer ungene. Min eks flyttet sammen sin samboer veldig raskt, og det har vært et turbulent forhold for å si det mildt!! Kan ikke skjønne at man vil utsette unger for det!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar ) Ja det er det jeg har tenkt på og at det kan være lurt og bli veldig godt kjent først, vi brukte 3 mnd på og bli kjærster først og det var ikke før etter det sønnen min fikk hilse på han.. Men de går utrolig bra sammen, og det er gått og se.. Sønnen min har ingen kontakt med pappaen sin, så til og være en gutt på 4 år tror jeg han synes det er stas med en mann:) Men tiden får vise hva som skjer, og dårlig tid er det jo ingen vits kansje etter 1 års tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå