Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Poden fikk 3 måneders vaksinen i forgårs. Samme dag fikk han en flaske mme for første gang. Og igår kom magesjauen; han hadde to skikkelig våte pleier, som tøt ut av bleia og oppover ryggen hans. Hva er mest sannsynlig? At han fikk magesjau pga vaksinen? Eller at det var mme'en som forårsaket det?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 MME kan gi løs mage også, hvis han reagerer på kumelk. Mini fikk her utløst melkeallergi første gang han fikk MME.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Holder en knapp på mme jeg. Vaksinen kan gi feber, og symptomer lik de sykdommene den skal beskytte mot, altså f.eks utslett, men har ikke hørt at den kan gi magetrøbbel. Men mye bæsj som tyter ut av bleia trenger jo ikke å være magesjau da, dette er jo helt normalt for en baby på 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 En baby på 3 mnd. får jo bare flytende mat. Da er det ikke uvanlig med løse bleier. Her bæsjet poden oppover ryggen ved nesten hvert skift.. Med mindre det lukter vondt, er det neppe noe å bekymre seg over.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Aha! Hehe, se dét, så lite visste jeg om babyers fordøyelse! Visste rett og slett ikke at det var vanlig med slike bleier, jeg. Han har aldri hatt slike bleier før, så jeg antok automatisk at det hadde sammenheng med vaksinen eller mme'en. Tusen takk for svar uansett! Hihi, føler meg litt hysterisk nå ja. :-P HI
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Må bare kommentere ei over her. 3 mnd vaksinen skal IKKE gi utslett. Mine fikk utslett og det var en ikke ønskelig reaksjon. Må sette videre vaksiner under ekstra beredskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå