trompetisten Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Sist gang rakk jeg jo aldri å gjøre stand noe, siden hun kom 2.5 måned tidligere enn ventet. Har i dag akkurat 1 måned til termin, og har vasket opp dyner, sengeklær etc. Lurer på om jeg skal putte det ned i skuffa igjen, eller skal jeg ordne til litt??
It's all about me Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Første gang fikset jeg alt flere uker før. Andre gang fikset jeg istand noen dager på overtid. Tredje gang fikset jeg istand dagen før planlagt ks.
Gjest eelis+kian Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tok alt litt etter litt etter uke 20. Hadde bekkenløsning, så kunne ikke gjøre alt mulig på én dag.
trompetisten Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2010 hehe... blir vel fort slik med flere barn. Har ikke hastverk jeg heller, men har så mye å ta igjen fra sist :-p Blir jo tuppete av dette.... !
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Tatt litt etter litt jeg, denne gangen.. Senga har vært klar ett par uker.. Er i uke 38 nå.. Eneste som gjenstår her er å gjøre klar vugga..
Lemonia Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Alt ble gjort litt etter litt fra uke 18. Klær ble vasket etterhvert (vasket sammen med vårt, så hver gang jeg vasket våre klær havnet jo de siste nye babyklærne sammen). Senga ble satt opp tre uker før termin og stellebordet var på plass to uker før termin. Og så kom babyen en uke før termin.
lille sprelle Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Hadde pakket alt sammen pent bort,så du ikke må gjøre jobben om igjen. Har du vogn og nyfødt klær i hus, er mye gjort (jeg har også prematur og hadde det på plass, resten ordnet seg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå