Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg mener at han er for liten, til tross for at han har veldig god koordinasjon og har blitt flink å se seg for. Når man går fra hjulet til tåa for å stoppe kan man lett fyke forover i bråstoppen. Mannen min derimot mener at disse er fullstendig trygge siden de er så lett å stoppe på og at jeg hemmer den fysiske utviklingen hans ved å analysere alt som kan gå galt. (hallo, det kalles å være mamma og jeg får ikke sluttet med det) Hva mener dere, overdriver jeg når jeg sier nei eller er Pappaen litt for lite påpasselig?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Ingen får det her i huset, iallefall! De er 6 og 7 og veltrente fotballspillere som også driver friidrett, så koordinasjonen er det ikke noe i veien med. Men har du sett hvordan de tryner? Hvordan de går rundt på tå? Hva slags fart de får? Og hva er vitsen? Det må da være greit å si til en 4åring at han er for liten?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Nettopp! Må tilføye at jeg alt har sagt til fireåringen at det ikke blir noen Heelys og at faren nok ikke kjøper noe til guttungen når jeg har sagt nei til det, diskusjonen nå går mest på om jeg er overbeskyttende eller om det faktisk er vanlig å la fireåringer bruke slikt. "alle andre" har det visstnok, men jeg har ikke fått noen navn, da.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå