Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Har hørt man bør være forsiktig med bruk av sexleketøy særlig helt mot slutten av graviditenen for ikke å skulle sette i gang en for tidlig føsdel. Men hvordan er det egentlig med det når du er i starten av graviditeten? Da lurer jeg på særlig hvordan det er med vibrerende sexleketøy, som feks. rabitt vibrator, noen som vet noe om det..?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 I svangerskapskalenderen for mors uke 34 på BIM står det at du helt fint kan bruke vibrator for å stimulere klitoris - det er vibrator / sexleketøy inn i skjeden du skal være forsiktig med / unngå, fordi det kan stimulere livmormunnen og gi for tidlig fødsel. Kos deg med kaninen!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Det går veldig bra med sex sexleketøy, som hovedsakelig stimulerer klitoris.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Er det vanlig å bruke sexleketøy når man er i fast forhold? Fikk en vibrator i gave av mannen min, og opplevde det som skikkelig turnoff. Hvorfor gjorde han det liksom?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2010 #5 Skrevet 30. juni 2010 Det er helt vanlig....han har vel lyst til å være med og bruke den på deg Mannen tenner jo på å se du har det godt, så len deg tilbake og nyt!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Det er det han sier, men jeg tenker at han gav meg den som en "erstatning" på en måte, at han ikke har like lyst til å gjøre det på "gammelmåten".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå