Gå til innhold

Bruk av sexleketøy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt man bør være forsiktig med bruk av sexleketøy særlig helt mot slutten av graviditenen for ikke å skulle sette i gang en for tidlig føsdel. Men hvordan er det egentlig med det når du er i starten av graviditeten?

Da lurer jeg på særlig hvordan det er med vibrerende sexleketøy, som feks. rabitt vibrator, noen som vet noe om det..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I svangerskapskalenderen for mors uke 34 på BIM står det at du helt fint kan bruke vibrator for å stimulere klitoris - det er vibrator / sexleketøy inn i skjeden du skal være forsiktig med / unngå, fordi det kan stimulere livmormunnen og gi for tidlig fødsel.

Kos deg med kaninen! ;)

Skrevet

Det går veldig bra med sex sexleketøy, som hovedsakelig stimulerer klitoris.

Skrevet

Er det vanlig å bruke sexleketøy når man er i fast forhold? Fikk en vibrator i gave av mannen min, og opplevde det som skikkelig turnoff. Hvorfor gjorde han det liksom?

Skrevet

Det er helt vanlig....han har vel lyst til å være med og bruke den på deg :) Mannen tenner jo på å se du har det godt, så len deg tilbake og nyt!!!

Skrevet

Det er det han sier, men jeg tenker at han gav meg den som en "erstatning" på en måte, at han ikke har like lyst til å gjøre det på "gammelmåten".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...