sossi Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Jeg skal inn til ekstra kontroll på RH i dag pga tidligere avvik symfosemål. Var der sist for 2 uker siden og da sa JM at det var mulig de satte meg i gang :S Har to tidligere styrtfødsler der vannet ble tatt v 10 cm åpning og baby hadde bæsjet i vannet. Deretter gikk forsterlyd raskt ned og de måtte tas kjappt m vakum ( Dersom enten baby ikke har vokst siden sist eller d er lite vann vil jeg settes i gang... Eller hvis alt er fint og jeg er moden... Moden høres så fjernt ut! Føler meg ikke helt klar assa, sikkert ikke moden Mer i retning av umoden. Men er veldig glad det ikke er jeg som skal ta den avgjørelsen. En smule spent og nervøs...samtidig som jeg føler at det ikke kommer til å skje i dag... Er jo ikke termin før den 19. juni og det er jo leeenge til - haha
sossi Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Da har jeg vært på riksen og fødselslegen sa at babyen hadde det fint inni magen, den vokste og var veldig aktiv. Hun sjekket så om jeg var moden :S litt ekkelt assa! Var halvmoden :0/ dvs liten åpning for to fingre sa hun men en del skjedevegg igjen. Skjønte ikke helt hva hun mente men men. Så da ble jeg ikke satt igang. Følte egentlig på meg at jeg ikke var moden. Hun satte opp time om en uke for igangsetting dersom ikke noe skjedde innen den tid. Hadde vært så digg og blitt satt i gang fordi da hadde jeg visst at jeg hadde rukket frem til sykehuset samt at barna hadde tilsyn. Det kjennes rart ut der nede nå... litt mensmurringer, blør litt og går nå litt som en and
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå