Gå til innhold

HOKUS POKUS


robbiefan

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sitter å drømmer om å hoppe rett over neste fase...der en ikke er trøtt og kvalmen har gitt seg..:.-)Akkurat nå syns jeg det er vanskelig å nyte det fult ut når kvalmen er i fuuuul blomstring...hokus pokus..gjør meg frisk..:-)

Litt deilig og klage av og til åsså..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff - føler med deg! Har du prøvd å få akupunktur? Jeg brukte det i mine to forrige svangerskap. Var begge gangene kvalm, men for min del roet det seg litt etter hver gang jeg fikk nålestikk. Så jeg har tro på at det hjelper! Denne gangen har jeg ennå ikke blitt kvalm, men er ikke lenger enn i uke 6. Krysser fingrene for at jeg kanskje slipper unna denne gangen... Ser på termintråd at du har termin en uke før meg. Er det lenge siden du ble kvalm??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du kan vente en stud med å bli kvalm..beste hadde jo vært å vært foruten kvalme..:-)Jeg begynte med kvalmen på slutten av uke 5 og etter det har det bare tatt seg opp. Var kvalm i sist svangerskap også..husker det var ille da også..:-) Men det flotte er jo at det går over etterhveeeeert..må vel lete etter tolmodigheten..:-) I morgen skal jeg ut å kjøpe inn alle gode råd for kvalme og gir det seg ikke vil jeg prøve ditt tips..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...