amy_de Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Så tips om denne siden i et innlegg og fikk stjerner i øynene! Sliter med å finne bukser, er 184. Kan noen si meg hvordan det fungerer med toll? Hvor mye ekstra det blir og hvordan den betales? Har ikke handlet i utenlandske nettbutikker før, men nå skal det shoppes
2søtesmåh Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Det blir toll på alt over 200 kroner. SÅ ikke mye man kan få desverre....Men nå er ikke klærne i utgangspunktet kjempedyre da,- det største problemet mitt er å finne riktig størrelse..Jeg ligger midt mellom på ALLE mål og størrelser..Og ulik på over og underdel, så jeg har kjøpt kun en bukse derifra... Den ble litt for stor, men tror en str under hadde blitt for lite..Men det vet jeg jo ikke, for vet ikke forskjellen fra str til str.....Men er du kjent med britiske og amerikanske størrelser vs "Norsk butikker sine", så skal det gå greit ) Betaling gjøres vi mastercard, helst...Jeg synes det er tryggest,- og leveringa kom i postkassen (da jeg handlet for under 200 kr. BUksa var på salg....)og det tok ikke veldig lang tid..Men med toll så stopper det opp, du må godkjenne LTS som "sender" første gang tollen skal fortolle for deg og da tar det fort en liten uke ekstra....OGså sendes det som sporbar post etter det, og tar 3-4 dager før du har det.. Men det er verdt det, om klærne passer ) Og det er veldig "Klassisk/nøytrale" plagg de har..Jeg skulle ønske de åpnet butikk(med nettsalg) i Norge......) SKal vi lage Facebookgruppe (det er liksom DET som skal til for tiden for å få gjennomført noe føler jeg...He-he) som har som mål og få en eller flere LTS butikekr hit????)
amy_de Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2010 Ja, det hadde vært perfekt! Blir så mye styr + vanskelig å beregne pris når det blir toll på. Jeg stemmer for LTS i norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå