Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Drømte om mannen min i natt.... Han var gjort opp med et familiemedlem som han ikke har hatt kontakt med på nærmere 5 år, og vedkommende hadde snudd ham totalt rundt. Han endret personlighet helt! Det endte med at han ble overtalt til å bytte meg ut med en uselvstendig nikkedukker, for dette familiemedlemmet like henne bedre enn meg! Det fikk jeg vite etter jeg kom hjem fra jobb, og da var hu nye der allerede, og han sa : Det er nok best at vi skilles, jeg tror jeg liker henne mye bedre enn deg selv om jeg bare har kjent henne en times tid nå. Jeg spurte hvordan det kunne gå an, og hvordan han kunne bytte ut det vi har mot noe som han ikke aner hva medfører, og da svarte han bare: Æhr, det er ikke så nøye! Bare jeg blir sugd å får tatt hu i 2'ern så er jeg fornøyd! Så da gikk jeg ut da, mens han satt i trappa med ungene ved siden av seg med hu nye på fanget og råklina mens jeg så på. Det er jo helt absurd, og jeg vet jo at det aldri vil skje, men jeg hadde en så utrolig vond følelse når jeg våknet likevel :-( Jeg måtte vekke ham og si at jeg aldri i verden kunne levd uten ham, og at han måtte love å aldri gå fra meg! Stakkaren trodde jeg var blitt gal, men det var så grusom følelse å våkne med at jeg klarte bare ikke å holde igjen.... Måtte bare få det ut, selv om det var helt absurd...
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Huff, godt det bare var en drøm da, hørtes ikke moro ut i det hele tatt. Mulig du er litt påvirka etter å ha lest her inne;)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 uff, jeg vet hvordan det er å drømme så "livvaktig" og ekkelt, så det sitter i kroppen i flere dager. Skjønner du må blåse det ut et sted. Jeg har slike mareritt rett som det er.. altså ikke situasjonen som du beskriver, men livvaktige greier som nesten setter spor i sjelen.. jeg trenger ikke å se thrillere på tvn jeg iallefall..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Det gikk over slik at jeg fikk sove igjen ihvertfall etter jeg hadde snakka med mannen min om det da. Søte skrulla mi, sa han da =p Og at hvis det var noe som aldri kom til å skje så var det at han gikk fra meg for noen andre, og hvis noen hadde noe i mot meg så har de ingenting her å gjøre :-) Han er flink til å trøste da, det skal han ha :-) En gang drømte jeg at han døde av å gå av toget. Aner ikke hvor det kom fra, men sånn var det nå. Helt latterlig, men måtte vekke ham da også. kan godt være at jeg har lest litt for mye her for underholdningens skyld ja, det har jo vært snakk om så mye rart om brudd pga familie, utroskap, og mine-dine-våre-barn i det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå