Gå til innhold

Da gikk slimproppen (termin 21/6)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må ha vært den? Stor hvitaktig geleklump på størrelse med en stor drue++ + endel tyntflytende rundt. Har hatt løs mage hele uken, og nå dette. Håper det drøyer litt med fødsel, har ikke tid riktig ennå!!

Dette er nr tre oghar ikke erfaring med slimpropp som løsner, noen som har det? Tar det lang tid før det er i gang da? Leser alt mellom noen timer og tre uker- så skjønner at dette ikke er et tegn på at ting nødvendigvis skjer med en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da min slimpropp gikk med førstemann kom det ganske mye ut, brunlig pga gammelt blod etc. Klumpete. Guffent. Var ikke i tvil. Den løsnet om morgenen, riene startet på kvelden, og lillegutt ble født påfølgende dag. Må nevnes at jeg hadde en veldig aktiv dag den dagen riene startet, kan ha påvirket det ytterligere. Lykke til! :-)

Skrevet

Min begynte å gå for 3 dager siden, ingenting som skjer her enda:)

Skrevet

Oj så spennende! jeg har termin samme dag som deg:-)

Sist gang gikk min slimpropp veldig tydelig som hun over her sier. Og da startet fødselen 1,5 døgn senere...Men det er vel like individuelt som alt annet - altså at det kan gå fra timer til dager og uker - Men min forrige fødsel startet hvertfall ikke lenge etterpå.

Lykke til!

Skrevet

Min har i alle tre svangerskapene mine løsnet ca 1-1,5 døgn før det hele har startet :)

Skrevet

Med nr 2 gikk slimproppen 1,5 døgn føre jeg fødte. Lykke til!

Skrevet

Artig! assisi og Britney-baby, jeg har lik termindato som dere :-) Hvor skal dere føde?

Min slimpropp gikk for 4 uker siden på søndag som kommer. Så jeg har ventet og ventet på at noe skal skje.. selv er jeg veldig klar for å få han ut pga mye vondter - er såååå lei nå.

Skrevet

Min gikk 3 dager før fødsel sist gang:)

Lykke til!

Skrevet

Hei. Skal føde på Bærum. Du da?

Skrevet

Hei =) med min første gikk proppen ganske så tydelig ca.en uke før jeg ble igangsatt, det var lite modent, og tok sin tid.. :S denne gangen har den gått for et par uker siden, og det er vel ennå en uke til jeg settes i gang tenker jeg, om det ikke kommer i gang av seg selv. Men håper på at det hjelper på modningen om ikke annet.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...