Gjest Sauen og ungene Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 var på sartor i går og var innom vm. nesten hele butikken var på salg jo! de hadde visst altfor mye varer inne. kjøpte masse! mye av det er på full pris i de andre butikkene... mye gode tilbud:)
It's all about me Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Og jeg som var på Sartor i går kveld, helt uten ungene. Men egentlig har jeg slutta å gå inn på Vero Moda . Elsket den kjeden før, men de har blitt så utrolig rotete, og de ansatte står heller og måper enn å rydde. Jeg hater overfylte stativer og klær som bare ligger i en haug. Men kunne selvfølgelig gjort et unntak hvis prisen var bra, sånn 70% avslag eller noe.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Ser de har på vestkanten også... Var type 3 cardigans for 100 kr (kostet vel 100 for stykket før), 2 plagg for 100 kroner på en hel vegg, 2 skjorter for 200 osv... Var vel rundt 70% på mye, og mye på halv pris... Fikk kjøpt meg tights, bukser, singleter og sånne basisting + noen kjoler og topper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå