*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Nå har ikke jeg fulgt sånn veldig nøye med, men har vært inne på et par linker og sett noen av bildene.... og så lurer jeg på.... er ikke litt av poenget med Lano-ungen at det skal være et badebilde?? Det har jeg liksom alltid tenkt... at siden det er såpe det dreier seg om, ser det litt unaturlig ut at Lano-ungen er avbildet i en seng, eller ved matbord osv...? Jeg har ikke sendt inn bilde av mine barn da, men skulle jeg gjort det, ville jeg nok valgt et som hadde med temaet såpe å gjøre, på en eller annen måte.....
Rampongi Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Trenger ikke å være badebilde, da lano tar badebildene selv..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2010 Greit at det ikke TRENGER å være det.... men jeg forbinder liksom Lano-ungen med såpe, vann og bad ;-) (Det er min personlige mening da)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 Greit at det ikke TRENGER å være det.... men jeg forbinder liksom Lano-ungen med såpe, vann og bad ;-) (Det er min personlige mening da)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2010 Greit at det ikke TRENGER å være det.... men jeg forbinder liksom Lano-ungen med såpe, vann og bad ;-) (Det er min personlige mening da)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2010 Greit at det ikke TRENGER å være det.... men jeg forbinder liksom Lano-ungen med såpe, vann og bad ;-) (Det er min personlige mening da)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2010 Og plutselig kommer mine innlegg ørten ganger pr lagring igjen... beklager det :-S
Cat.68 Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Synes det er topp at det ikke trenger å være et badebilde. Er mange som ikke føler seg komfortable med å sende inn bilder på barna sine i den settingen.
Hikken Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Hehe, hvis de ikke er komfortable med det burde de da ikke sende inn ungen sin til lano? Premien er å bli lano-unge og bli avbildet i akkurat den settingen og så sendes Norge rundt på refillposer.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2010 Enig med deg.... det er jo bading/vasking man forbinder med Lano? Eller er det bare meg??
Cat.68 Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Det som er så greit er at dette er valgfritt, og at hver enkelt gjør slik de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå