Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg ville aldri valgt den hvis det ikke var for at ingen andre prevensjonsmidler fungerer for meg/oss. Men, det er den eneste muligheten jeg har, og sånn sett er jeg brukbart fornøyd. for det første bør du ha regelmessige sykluser for at den skal fungere. .. For det andre bør dere enten: ikke ha så stort sexbehov, slik at dere kan vente med sex i perioder av måneden, eller bruker annen prevensjon (kondom f.eks). Det tar noen måneder før maskinen har registrert nok sykluser til å gi deg mye grønt lys (sikre dager), og hvis du f.eks er syk (har feber) og måler uten at du selv visste at du hadde feber så blir alt helt føkka opp... Jeg har stabilisert meg på ca. en ukes tid med rødt eller gult lys (usikker periode). I tillegg kommer jo mensuka (men det kan jo hende dere har sex da, det er i utg.pkt en grønn periode)... Det blir fort til at du må la være å ha sex (evt bruke kondom) halve måneden... Hvis jeg kunne brukt p-piller uten å bli et troll, eller mannen min ikke hadde mistet ereksjonen av kondom, så ville jeg ikke hatt ladycomp!! Jeg gleder meg til mannen skal kappe strengen etter neste barn
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Takk for svar! Syklusen min er alt fra 21-54 dager så da passer sikkert ikke den heller meg. :s Har hatt blodpropp så begrenset utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå