Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Uff det skal liksom aldri bli slutt på bekymringer og kvaler. saken er at bf til tulla mi ikke har samvær for tiden, har vært til og fra men mye samvær tull så har nå sagt at om han ønsker samvær så får han bestille time på famileværnkontoret slik at vi kan lage en avtale der. han har ikke gjort dette og tviler på at han vil gjøre det heller. meeen jeg skal reise til syden med hele min famile om en mnd og fikk da en sms av bf her om dagen hvor det stod at familien hans ville treffe oss når vi var der ( familien hans kommer fra og bor der). I utgangspunktet er jo det hyggelig men de bor på andre siden av landet og jeg kan ikke tenke meg at de vil komme så langt bare for ett par timer og jeg har absolutt ikke lyst til å bruke halve ferien min på og være sammed de ( de snakker ikke engelsk ) og tulla kjenner de jo ikke så vil nok bli litt ukomfortabelt ( bf og jeg er heller ikke på talefot så kan jo bare tenke meg alt han har fortalt av stygge ting) er så bekymret for at de skal lage "trøbbel". har veldig lyst til å treffe de en dag eller 2 slik at de får hilse på tulla men det er liksom ett stort men der. hva ville dere gjort??? og hvordan ville dere sagt at dere gjerne vil møtes men kun en eller 2 dager uten at det virker slemt?
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Familien hans bor i syden? Han kan vel ikke ha fortalt så masse negativt om de vil treffe dere. Du kan jo bare avtale å treffe dem når det nærmer seg slutten av ferien, og om de vil treffes mer og ikke du, så kan du jo si at du allerede har lagt planer. Hvis du ikke lar dem treffe barnebarnet sitt mens du er der, så tror jeg du kan få en liten dårlig samvittighet etterpå, men det er bare hva jeg tror. Lykke til!! =)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 ja familien hans bor og kommer fra det landet vi skal besøke. de vil nå vel i utgangspunktet ikke treffe meg men lille tulla og siden hun er såpass liten må jo jeg også være der. uff ja det var kanskje ikke dumt og ta det helt på slutten av ferien. jeg har egentelig ikke lyst til å fortelle bf når vi skal reise fordi jeg er redd han skal dukke opp og lage problemer. gleder meg så innmari til denne ferien og jeg trenger den virkelig så har ikke lyst til at noe skal få forsure den. jeg fårstår jo veldig godt at de har lyst til å treffe barnebarnet sitt men det vil bli veldig rart i og med at vi ikke snakker samme språk. kan jo ikke ha samtaler om og rundt tulla engang. og hvis da bf har snakket masse negativt om meg blir nok ikke stemningen så god. uff uff er virkelig en knipe dette.. hadde de kommet hit til norge på besøk hadde det jo ikke vært no problem da kunne de gjerne kommet på besøk :-) noen flere??? what 2 do what 2 do?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå