Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg hadde dilla på appelsiner og klementiner (jeg kunne spise meg helt stinn på de runde ballene der altså) og yoghurt og melkemat... Fikk gutt.. Dere da?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hadde absolutt ingen diller, ble heller ikke kvalm av noe. Fikk to jenter:-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Gutt nr 1: Eplenektar og troikasjokolade og dosåpelukt Gutt nr 2: Kjellerlukt Gutt nr 3: Billukter som eksos, spyleveske ol, tomat, salat, love harts,
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Gutt nr 1: Stekt champignon Gutt nr 2: saftis
Nikki 75 Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg hadde på grapefrukt og appelsiner (og endel annen gul frukt). Fikk gutt.
Lilleleen Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Mine diller forandret seg i hvert trimester ) 1.trimester: Salt lakris, syrlige epler 2.trimester: Stratos, potetstappe, popcorn og syrlige epler 3.trimester: Klementiner, isbiter, syrlige epler, lukta av klorin, lukta av salmiakk, lukta av bensin, lukta av eksos, lukt av kjeller. Fikk gutt )
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Jeg ELSKET lukten av bensin, kjellerlukt, kunne bodd i kjelleren faktisk Var gravid om vinteren, så tennbriketter var det her, og de gikk jeg og luktet på hele dagen. De hvite, vet dere, som lukter himmelsk Ble faktisk så ille en dag, at jeg måtte kaste alle sammen i peisen, ellers er jeg sikker på at jeg hadde spist de Hadde ikke dilla på noe mat, forresten... Fikk jente.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Hva er det med kjellerlukt? Ser at mange hadde det som dille - merkelig...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Jente: Ost & Løk chips. Minst en pose for dagen, hver dag i fem måneder! Rart at jeg bare gikk opp 23 kg sånn sett... Gutt: Stratossjokolade med nøtter Gutt: Frukt
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #13 Skrevet 9. juni 2010 Med første gutten hadde jeg ingen..som jeg kan huske iallefall. Med andre gutten digget jeg råe poteter. Kjøpte en pose med 4-5 poteter på butikken som jeg satt og knasket på om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 ELSKER lakris og isbiter! Også bensin lukt Å jeg får jente =)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #17 Skrevet 10. juni 2010 Graviditet nummer 1: veldig hekta på smoothies, kjellerlukt, bensinlukt, lærlukt, surkål, roastbeef... fikk gutt. Graviditet nummer 2: skikkelig kick på nutella, grønne epler og hmmm.. tomater kanskje? Fikk jente.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Åja, meg 9.53 hadde dille på isbiter med jenta. Veldig dilla!
The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Ikke veldig sterke tranger, men surt godteri, fersk appelsinjuice og klementiner med første. Fikk jente. Klementiner, isbiter og brødskive med sylte og dijonsennep med nr.2 . Også jente. Var dritkvalm med begge, hele svangerskapet og mye plaget md slim i halsen og økt spyttproduksjon, så sitrus og isbiter hjalp veldig, mulig det var mer det enn dilla. Sånn ordentlig pica(kliniske ordet for dilla) tror jeg nok aldri jeg hadde med noen av de.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Nr 1: Isbiter, kjellerlukt og lukten av murpuss. Fikk jente. Nr 2: Isbiter, kjellerlukt, lukten av murpuss og lukten av bildekk (gummi). Får gutt.
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 10. juni 2010 #21 Skrevet 10. juni 2010 Lukter: Kjeller, bensin, eksos og vaskemiddel. (Kunne stå nede i vaskekjellern i timesvis) Mat: Godt og blandet-lakrisen.
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 10. juni 2010 #23 Skrevet 10. juni 2010 Glemte å skrive at jeg fikk gutt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå