Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har fått dilla på å lage kaker, så jeg trenger tips til noen nye gode jeg kan prøve meg på.
Himmel og hav Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Budapestkake Stabekks ostekake Charlotte Russe
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Klarer ikke si bare en, så: Verdens beste/Kvæfjordkake (med vaniljekrem, ikke romkrem) Krydderkake (godt med sjokoladeglasur, men var nyydelig med en sånn hvit glasur jeg smakte en gang som jeg aldri har klart å kopiere) Pavlova (nydelig med sjokolademarengs til bunn og fylt med jordbær, kiwi og hermetiske fersken) Sjokolademarengsterte (umulig å finne oppskrift til denne på nettet=/ ) Mormors ripskake (sukkerbunn, vaniljekrem, rips, sukkerbunn på topp, hakkede mandler over det igjen. Vurderer å kombinere denne og verdens beste en gang) Skal bake på fredag, gleder meg! Jeg har forresten også skikkelig kake-dilla i det siste!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Mannen min baker en deilig sjokoladebløtkake - tror han kaller den Cubakake. For å si det slik, jeg er ikke noe kakemenneske og synes de fleste kaker er blæh, men den kaken som han lager kan jeg spise mange stykker av! Mmmm... :-) (Ja, jeg er veldig fornøyd med mannen min, nei, jeg er ikke villig til å bytte ham bort.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Pavlov-kake? Hehehe, som i Pavlovs bjeller og bikkjer? Eller er det en Pavlova du snakker om?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Verdens beste med vaniljekrem Stordalens sjokoladedrøm Baker Hansen sin bringebærkake med vaniljekrem
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Laga rabarbrakake igår for første gang, og den ble kjempe god. Lagkake er favoritten i huset her. Hverdagskake (krydderkake)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 sjokoladekake uten egg, med kefir. Saftig og god. Ostekake med blåbærgele på toppen. Sjokoladerullekake. firkløverkake. peanuttkake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå