Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 - Send navn, telefonnr, visakortnr og fødselsnummer til meg, så kan jeg si mye om deg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jei vill men kan eg senne på pm? hemmeli innfo
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Trenger du virkelig telefon nummer, og visakort nummer for å spå noen? Jeg vil gjerne bli spådd, men gir nok ikke ut tlfnr & visakortnr!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Mette Marit, tlf 94567230(spør etter sjefen) visakort nr 1000 0000 0000 0000 fødselsnummeret er hemmelig, desverre... Får jeg noensinne min egentlige hårfarge tilbake?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Du er en våken og oppvakt dame, som sjelden lar seg lure. Du har eller vil få minst et barn som du blir veldig knyttet til. Sommeren vil bringe deg mange gleder.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Her gir du meg litt lite å gå på, men prøver likevel. Du er en dame som har vært gjennom mye, men du må åpne deg litt om du ikke skal gå glipp av store muligheter. Trenger litt mer info. Ser en baby og en lys stue. Stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #8 Skrevet 10. juni 2010 Her er det noe som skurrer veldig. Enten hopper du mellom ulike personligheter, eller så har du gitt meg feil info. Ser din ekte hårfarge. Enten har du den eller så får du den etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Baby og lys stue, stemmer ikke! Bytt brukernavnet ditt da, om du absloutt vil være anonym, så kan jeg sende deg PM med litt mer info istedet!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #11 Skrevet 10. juni 2010 Første gang jeg bommer. Mulig det er fordi du er så knipen på informasjonen. Nå får jeg inn en rotete stue og en datamaskin. Kan det stemme?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Haha, enten er 23:26/23:40 stokk dum, eller ganske morsom, for det ser jo ut som om du går fem på..! Hahaha, håper det er det første alternativet
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 23.46. Du er en person som liker å le av andre. Til deg har jeg bare ett råd: Hovmod står for fall.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Hehe.. Kjære trollemor da.. Må ikke forvente at folk legger ut all privat informasjon på nett da vettu! Men du tippa riktig angående datamaskinen da. Den rotete stuen som du fikk opp, må du se en gang til etter. Det eneste rotet jeg kan se her i stuen er veska mi som ligger på stuebordet, og en snus boks som ligger på soffa kanten!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Hvem er det som kikker over skulderen din, forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå