dollylille Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Dere har kjempe mye fint, å har vært en del på tveita, men synes den har blitt så rotete? går nesten ikke inn der lengre. :-( får dere det litt mer ryddig og oversiktlig så lover jeg og komme tilbake. :-)
Iiiiik Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Jeg likte butikkene både på Kolbotn og Vinterbro mye bedre da det var en ren Name It butikk dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå