Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Er så lei av BonaCure som frisøren hele tiden anbefaler! Jeg har tatt foliestriper med bleking og farging. Håret er tørt...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Anbefaler Sebastian intense repair. Fantastisk gode produkter!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Takk:) men aner ikke om min frisør har det merket. Bor på liten plass.. Flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Aussie 3 minute miracle cure, den er kjempegod:) Ikke dyr heller koster mellom 130-150 kr avhengig av hvor du kjøper den, og flasken er stor.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Redken Extreme, og Redken Cat... Ingen over, ingen ved siden. Cat-kuren er rene proteiner, som håret ditt trenger nå.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Takk:) Redken extreme har jeg prøvd og er ikke så veldig fornøyd, i hvert fall ikke med sjampoen. Men den andre kan jeg jo vurdere!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Bleket / stripet hår trenger ikke bare fuktighet men også proteiner. Jeg slet noe skrekkelig med dette selv frem til jeg traff en frisør som kunne fortelle meg det. Jeg bruker Redken Extreme (lurer på om den heter noe mer, det er den blå serien til Redken). Den er ganske dyr men verdt hver eneste krone! Har også brukt 3 minute miracle som anbefales av en annen her, den er helt grei å bruke innimellom også for å drøye den dyre...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Bruker Redken anti snap treatment, men synes dessverre ikke balsam og sjampo er så veldig gode. Sjekka nå strawberrynet, og der koster den kun 149 kr. Kanskje jeg rett og slett skal bestille der?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Anbefaler deg å bestille på nettet ja. Om en bestiller for mindre enn 200 kr. fra strawberrynet(eller en hvilken som helst annen utenlandsk side), så trenger du ikke betale toll, og frakten er jo gratis der, så da må du bare ut med 149 kr. Om bestillingen blir på mer enn 200, så må du betale toll, somoftest 25%, men jeg har opplevd å måtte betale 50% toll. Derfor, om du skal bestille tre forskjellige produkter, og de alle koster under 200 ( for eksempel 99, 149 og 199), så er det best å bestille de i tre seperate pakker Om du skal bestille et produkt som koster mer enn 200, og du må betale toll, så går det an å ta vare på kviteringen, sende den til strawberrynet og få tilbakebetalt pengene. Står mer om dette på strawberrynet sine sider.. Noen har kanskje opplevd å ikke måtte betale toll selv om bestillingen kom på over 200, det er fordi akkurat den personen som har behandlet din bestilling var grei og merket av for "gift".
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive alt dette til meg:) Meget nyttig informasjon!! Takk!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå