Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jepp det er det! Ihvertfall de tingene jeg kjøper (forskjellig hårprodukter + hudpleieprodukter fra Dermalogica), selv om du må betale moms og fortolling er det nesten halv pris i forhold til om jeg skulle kjøpt det her. Strawberrynet refunderer også momsen for deg om du sender dem kvitteringen fra posten.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg prøver å kjøpe produkter til under 200 kr (kjøper mye Biotherm) og sparer masse på det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Nei, med toll og moms er det ikke så billig lengre. Etter jul så gikk prisene rett til værs, og er nå på mange produkter omtrent det samme som her når toll og moms er lagt på. De sier at de skal refundere pengene, men det gjør de altså ikke. Jeg har iallefall ikke fått de som de sa de skulle refundere før jul i fjor. Noen produkter er fortsatt billigere enn her da, feks id, men jeg gidder ikke styre med det lenger, sparer ikke nok på det, og da bruker jeg heller dermalogica.com eller lookfantastic.com
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Har du ikke fått igjen pengene? Nei, da er det ikke mye vits!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå