Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Gikk det lang tid før dere tenkte på det med og flytte sammen? Jeg og min nye kjærste har vær sammen nå i 3 mnd.. og vi har allerede begynt og snakke litt om det, litt fordi han har eget hus og har stror og god plass.. Og vi bor omtrent i samme nabolag, men kansje litt tidelig og tenke på og bli samboere alt??!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg synes det er aaaaalt for tidlig. Vi ventet i 1år før vi flyttet sammen. Da var barnet godt kjent med mannen, de hadde en god tone og hun var komfortabel med å være sammen med ham
Verbena Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Vi flyttet sammen 9mnd etter at vi ble sikkelig sammen, men vi var my frem å tilbake i de 3-4mnd før det. Ungene mine viste hvem han var før vi ble sammen. Nå bar vi bodd sammen i snart 1år å det går super bra. Ungene stortrives!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar Vi og brukte lang tid før vi ble ordentlig sammen litt over 3 mnd, og nå vært sammen i 3 mnd.. Men har tenkt på det og vente til det har gått ca 1 års tid og se hvordan det går da kansje Men det går utrolig bra med min nye kjærste og sønnen min på 4 Han har ingen kontakt med pappaen sin, så det er veldig stas med en mann og se litt opp til ) Hi,,
Noah 08. Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Vi data fram og tilbake i 1 år før vi ble kjærester. Deretter tok det enda 8 mnd. før vi flytta sammen. Har bodd sammen 1 mnd nå,går kjempebra :=) 2 åringen min har heller ingen kontakt med bio pappa,men kjempegod kontakt med min samboer som han har kjent siden han var 5 mnd. Lykke til :=)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Både ja og nei. Det aller beste er å gi det enda litt tid før dere blir samboere. Det er kjedelig hvis det skjærer seg og dere må flytte fra hverandre igjen. Hva med å la det gå litt gradvis? Jeg vil tro dere allerede tilbringer det meste av tiden hos han allerede? MEN skal ikke sitte på min høye hest jeg. Jeg ble gravid etter 3mnd med min nye kjæreste. Hadde da vært "sammen" i 4 før dette. Han er mannen jeg vil dele resten av livet med og vet han føler det samme. men vi bor ikke sammen da:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå