Gå til innhold

I går fikk jeg se ungen min :-D


Skaubinna

Anbefalte innlegg

Vi var på 12 ukers kontroll i går på privat klinikk for å sjekke om alt så bra ut og om den levde - og det gjorde den gitt!!!

 

For en syk opplevelse å se et bittelite menneske på 6 cm som dyttet og sparket og snudde seg rundt - uten å merke noe selv!!

 

4 hjertekammer var på plass og hjertet dunket så fint og flott og alt så fint ut.

VELDIG fornøyd med den klinikken med topp moderne utstyr og dyktig lege. Fikk mange bilder og videoklipper.

 

Legen mente til og med han kunne se kjønnet selv om det var tidlig. Han sa det ikke var 100%, men 70 sikkert..... Men får vente til ordinær ul før jeg tror noe på det..

 

Andre som har vært og sett på sin bevegende lille minibaby??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Så flott at alt er bra med deg :)Vi har var på ul på Tirsdag 11 uker.Det var moro.

Hvordan er formen din?

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL og sett to ganger, det er helt magisk å se den lille krabaten flakse rundt inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smiley!!!!!!!!

 

Så koselig å høre fra deg igjen, har tenkt masse på deg nemlig!!! :-)

 

Så artig at alt er bra med deg og at du har kommet så langt allerede, er jo nesten helt like vi da!

 

Formen her er bedriten. Vært kvalm og elendig i noen uker nå, men har i alle fall sluttet å kaste opp og er "bare" kvalm, så jeg krysser fingre for at det kanskje er over snart. Sykemeldt ut neste uke, så håper jeg å jobbe igjen - kjedelig å gå hjemme.

 

Hva med deg?

Formen og ellers?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på førstegangskontroll hos fastlegen i dag (er 13+4) og til min store overraskelse hadde de et gammelt UL apparat der. Fastlegen sa at hun var håpløs med doppler, men hun ville gjerne ta UL bare slik at vi så antall, om det levde og om det var i livmora, slik at jeg kunne slappe litt av når formen begynte å stige igjen og at jeg da hadde den tryggheten å ha sett.

 

UL apparatet var som sagt veldig gammelt, men vi fikk sett en levende liten krabat som trener på å bli kickbokser etter bevegelsene å dømme. :D Var ikke så mye mer vi fikk sett, vi så det lille "flimrende" hjertet, men fikk ikke sett hjertekamre o.l., men når h*n lever enda satser vi på at alt er bra :D Dessuten var h*n såpass stor at fastlegen min lurte på om jeg kunne være en uke lengre enn jeg trodde, men dette ville hun ikke si sikkert.

 

Det er utrolig hvor mye mer virkelig det ble nå! Er så lykkelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...