Gå til innhold

Det som ikke skulle skje..


Venternummertre <3

Anbefalte innlegg

....har skjedd, og det blir desverre ingen desemberbaby på oss... Begynte å blø forrige mandag (11+3), og UL på sykehuset viste at det ikke var noen aktivitet hos den lille i magen. Etter legens mål stoppet utviklingen i slutten av uke 8... Det har vært en tung uke med mange tårer, men jeg prøver å trøste meg med at det tross alt er bedre at det skjedde nå enn senere, hvis det først skulle gå galt. Men jeg ville ikke ha det alternativet i det hele tatt... Jeg som var så bekymret for å føde helt oppi jula (terminen var ca. 18-19 desember), men skulle jo gjerne født på juleaften i steden for å gjennomgå dette.

 

Ønsker alle dere desemberdamer masse lykke til videre, ta vare på dere selv og den lille i magen :)) Jeg gleder meg til å komme tilbake etterhvert!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist. Kan tenke meg det surrer mange tanker i hodet og mye følelser å fordøye.

 

Skal ikke si noe flåsete kommentarer, men ønsker deg lykke til videre og håper du snart igjen er klar for å prøve på nytt.

 

Varme klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så trist og høre. Opplevde akkurat det samme for 1 uke siden, og føler med deg i sorgen. Håper dere har motet til å forsette. Det er utrolig vanskelig, men jeg håper du snart er tilbake. Kanskje vi komme tilbake i samme terminklubb igjen. Jeg ønsker dere lykke til og håper det er noen trøstende ord, selv om det ikke er mer enn samme opplevelse, og noen delte tårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så utrolig leit...

Mange trøsteklemmer til dere begge.. Alt ordner seg neste gang.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

perle79 15pp.GRAVID. Takk for klemmen, jeg har troen på at det ordner seg neste gang. Og sender en klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, så leit !! Har selv mistet 2 ganger (MA), så vet hvor hjerteskjærende det er...

Er 13+3 idag og er fortsatt nervevrak... (UL for 2 dager siden viste en livat tass, men dog...) Men en abort sitter i gitt....

 

Men håper du/dere kommer dere ovenpå igjen ganske raskt!

Det blir ikke så verst å få en vår-/sommerbaby heller...

 

Alt av lykke til deg !!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så leit å lese, - millie -! Opplevde dessverre det samme som deg, men dagen før. Var også i 12. uke (11+0) da jeg begynte å blø. Fikk legetime dagen etter (mandag) og gyn. undersøkelse med innvendig ultralyd. Fikk den tunge beskjeden om at jeg hadde abortert tidlig i sv.skapet, men at kroppen ikke hadde forsøkt å ordne opp før da (altså mange uker etter hendelsen), var ikke noe fosteranlegg. Måtte til sykehuset for undersøkelse dagen etter, fikk piller og nå er alt over. Vært på etterkontroll og alt er normalisert i kroppen. Har i likhet med deg hatt noen (unnskyld uttrykket) jævlige dager med tidvis humørsvingninger som sinne og nedstemthet. Var mitt tredje sv.skap, har to friske bak meg og kunne ikke fatte at dette skulle skje meg nå. Vi ønsket oss jo så mye dette barnet! Men livet er ikke alltid rettferdig, gitt :-( Hadde termin 21.12 - èn dag etter bursdagen min) så regner med å få en litt trist bursdag og jul med alle tankene rundt det som har skjedd :-(

 

Håper vi begge har en spire i magen veldig snart! :-)

Og masse lykke til videre til dere andre med desember-spirer :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...