Gå til innhold

Hei hei:) Her kommer jeg! Klar som et egg for 3. tri:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er dagen her og jeg kan komme inn hit for alvor:)

Gleder meg til siste etappe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!!!!!!!!! Har ventet på deg i heeele da hehe. Kroppen har vært så gåen at sofaen har vært min bestevenn i dag sammen m Private Practise på dvd! Velkommen skal du være. Stoooor klem.

Skrevet

Hei hei.. så kjekt at du har kommet deg helt hit.. jeg husker jeg deg igjen fra tidligere...

men nå er du endelig i siste etappe!! Wohoo!! Velkommen skal du være!

Skrevet

tuuusen takk snuppa:) Her har det gått i ett hele uken, så jeg har ikke vært aktiv her inne gitt. Bhg har vært stengt pga streiken, men i morgen åpner de heldigvis igjen:)))) Da blir det vel mer tid til å slappe av for min del også og gjerne på sofaen med pc eller grace:)

Har du hatt noen flere kontroller siden sist da?

Ikke noe greit å være gåen....

jeg var hos legen i går og er nå sykemeldt til 15. julig og skal tilbake da for ny sv.sk. kontroll og siste sykemelding før permisjon.

Hun tok blodprøve av meg for å sjekke jernlagrene...... Mente jeg kunne ha litt lave verdier nå. Kjenner jo jeg er trøtt men bortsett fra det og bekkenet ut av helv...... så er jeg i toppform:)

Forresten: Du må gå inn på lano.no og se på konkurransen der. Velg fanen med "flest stemmer" og der ligger jo min kjære lille gullunge på 1. PLASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lov å stemme en gang i døgnet og konkurransen foregår ut juli så vi trenger så mange stemmer vi kan få:)

Klem

Skrevet

Wlilliams mamma: tuuuusen takk!

Skrevet

wow så bra da. Får gå inn å stemme da! Huff ja tenker det skal bli godt m åpen barnehage igjen. Var til kontroll forige fredag. Begynt på jern,hemojern og de tar litt tid før dem virker så er forferdelig trett og maktesløs for tiden. Orker ingenting. Skal tilbake til jordmor til fredag. Han er enormt aktiv inni her og har myyye nedpress og vondt. Men til fredag (eller idag etter mens-termin) er jeg jo høygravid så er jo bare slik d skal være hehe. Blir gøy om vi får til et treff til uka eller noe. Vi får reise sammen vi da! Herlig at du er kommet inn hit. Nå går d bare en vei, og den skal gå fort for de slitne kroppene våres. Stooor klem og slapp godt av i morgen.

Skrevet

Der var du jo :)

Velkommen skal du være!!!! Håper du får til å nyte den siste tiden med den voksende magen. *krysser fingre for en overskyet sommer*

Skrevet

Så morro:)! Jeg kommer etter på Lørdag:)!!!

Har også stemt på Oliver... Nydelig gutt, det er sikkert:)!

Lykke til!

Skrevet

Hei Maddemor, jeg har termin kun 3 dager etter deg, og jeg er 26+4 idag, er ikke du da 27 uker idag? Og det står at når man er 28+1 så går man inn i 3 trimester øverst på barnimagen siden her?? Jeg er her inne litt på forhånd jeg også, mere interessant her :) Så da er du ei uke for tidlig? Ingen kritikk altså hehe, jeg er ivrig sjøl på å komme meg inn hit :) Lykke til videre :) :) :)

Skrevet

Tusen takk:))))) og takk for stemmene til Oliver:) Skal ikke kjøre noe propaganda på det her inne for det er så mange som maser om å stemme på sin unge osv, men måtte bare si det til katta som er en god venninnne av meg også::) Men veldig koselig at andre også stemmer da:)

Katta: Ikke rart du er sliten nå da kjære deg..... Håper hemojern hjelper snart da! Du må gjerne sitte på med meg til treff ja. Jeg kjører jo forbi uansett:)

Påskebaby og septemberbaby 2010; jeg har termin 3. september og er 28+ i dag:) Hadde egentlig termin 8. sept. men ble flyttet på UL så kansjke det er derfor du tenker at jeg er litt kortere på vei?

uansett ikke lenge til du kommer inn hit nå da:=)

Synes det er superkjekt å være her inne jeg da!

Stor klem

Skrevet

Nå har jeg stemt vennen! For et nyyyydelig bilde. Lover å stemme hver dag. Klem.

Skrevet

Tuuuusen takk:) Sånn heeeeeeelt objektivt sett så er jo han den nydeligste lano-ungen:) neida, det er jo så mange fininger på lano.-ungen synes jeg da så jeg stemmer nå på flere jeg kjenner der inne;)

Klem

Skrevet

Velkommen:-)

Skrevet

Hei igjen Maddemor, jeg bare husket av vi ble noenlunde gravid på samme tidspunkt, og så klikket jeg inn på profilen din og der stod det du hadde termin 10.09.10 skjønner du :)

Heldigvis kommer jeg snart etter :)

Skrevet

Påkebaby; ja sr jo det nå at det stod feil termin på meg.... Har endret på profilen min nå:) Vi ble jo gravid ganske på likt, men jeg har feilberegnet litt ang eggløsning samt at jeg ble satt frem 5 dager på UL... derfor er jeg her inne nå:) Men nå er det jo ikk elenge til du kommer etter uansett:) venter på deg jeg vettu!

Klem

Skrevet

Hei Maddemor. Svarer deg her, og ikke på andre tri. Går bra , fikk endelig sovet ut idag etter en god uke med bhg-streik. Takk gud for at det ble en løsning. Vi går på "ferie" om ei uke, da skal paps pusse opp siste innspurt av huset, så jeg blir å være mye alene med lillegutt igjen. Trenger en pause, selv om det har vært veldig koselig å være så mye sammen med lillegutt. Fikk permisjonsassosiasjoner, bare at det forhåpentligvis blir litt "lettere" med en baby enn med en gutt på halvanna år. Full fart hele dagen! Ikke greit å følge med 28 uker på vei, og i utgangspunktet sykemeldt. Jeg er 100% og blir neppe å gå tilbake på jobb. Litt godt å vite at man nå kan lade opp til fødsel og barseltid i stedet for å slite seg ut på jobb.

Håper det går bra med deg:) Blir artig å følge alle sammen fram til fødsel. Synes vi er så mange "kjente" som hopper over disse dager!

Skrevet

Hjertelig velkommen, kjære Maddemor :-)

Godt å se deg her inne!!

Klem

Skrevet

Tusen takk:)

Hønepøne: ja nå er vi mange kjente som hopper over hit om dagen:) Koselig det da! Kjenner til den følelsen med å være sliten og 100% SM: Er det selv også og skal ikek tilbake i jobb igjen nå, heldigvis. Har mer enn nok med meg selv og mine for tiden.

Har vært koselig å være sammen med lillegutt noen dager under streiken nå, men jaggu var det godt at de åpnet igjen i dag. Kjenner at han er mye raskere enn meg nå og med bekkenløsning har jeg ikke sjangs vet du.....

Du får benytte tiden fremover til å prøve å hente deg inn litt igjen du også:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...