Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Husk å skrive om dere er DIB eller BIM, (orange eller grønne sider)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg er på DIB (og siden er da vitterlig blå). Det finns ikke krangleside på DIB lenger. Det har blitt en side for akademiker-damer som koseprater. Og som febrilsk forøker å være festlige.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg føler meg i allefall ikke velkommen på krangle. Det er liksom en liten klikk med phd som diskuterer hage, politikk og hjem. De er stort sett enige om det meste.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Ikke mye. Det er stedet for folk som ikke er redde for å vise nicket sitt og som liker å bruke hodet. Kjekk avveksling fra andre fora.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Jeg vet. Det er så voldsomt hvor de strides om å ha de beste kommentarene, formuleringene og jeg vet ikke hva. Tipper de ikke er like rappkjefta i virkeligheten:D
Miss Misantrop Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 ..................Sånn går nu dagan...............................
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Hvis du, Gulesider & flokken ikke vet hva en akademiker er, så er ihvertfall ikke du en av gjengen på kosekranglesiden...
Rampongi Skrevet 10. juni 2010 #13 Skrevet 10. juni 2010 Var innom der nå, de er jo fantastisk enige til å være en kranglesiden, men samma det vel. De er vel lei oss på anonym og skravle.. Fine diskusjoner og (stort sett) greie folk der som ellers
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Holder meg konsekvent her på Anonym, det er så hjemmekoselig her.
Ikkelektuell Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor lurer du på hva folk synes om kranglesidene?
Gjest amandine Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Hvorfor lurer du på det, HI? Er vel som en over her sa, en tilfeldig valgt side hvor tilfeldigvis en gjeng traff hverandre og hvor man tilfeldigvis snakker om andre ting enn lano-ungen og bakovervendte bilstoler. En side hvor vi ikke føler noe behov for å være anonyme utover anonymiteten som ligger i det å ha et nick, og hvor det går an å puste fritt uten mye av den jævelskapen som finnes blant annet her inne. Jeg må ærlig innrømme at stort sett holder jeg meg langt unna anonym og skravle. Det er sikkert greit for begge parter, her er jo rene ondskapens akse til tider. Jeg har ikke sans for mye av driten, bla ren mobbing, som foregår her inne, og holder meg unna. Men har mange ukjente venner som jeg ville savne om jeg trakk meg helt, derfor krangle. Er forresten på DiB, som du lurte på av en eller annen grunn.
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. juni 2010 #19 Skrevet 10. juni 2010 Har aldri skrevet et eneste innlegg (eller svart på et, for den saks skyld) inne på kosekranglesiden, men har da vært innom et par ganger. Utifra det lille jeg har sett kan jeg si at jeg ikke er særlig interessert. Det er fint lite krangling der, ihvertfall.
The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Er du misunnelig siden du ikke får være med å "leke" der da? Siden du må trashe kranglesida? Flere av de som frekventerer der inne er jo regelrett kjeppjaga ut av de andre forumene, og uten å nevne navn(you know who you are), er vel minst èn av de der inne det mest forhatte nicket på hele dib(uforståelig etter min mening, men), så et sted må de da få være? Anser ikke meg selv for å være noen akademiker, ei heller langt mer intelligent enn gjennomsnittet, men liker godt humoren der inne, den er finurlig og uforutsigbar og jeg får stadig utvida vokabularet mitt ved å lese trådene der, så alt i alt ganske lærerik side for mitt vedkommende:-) Kjempegode hagetips har jeg også fått! Liker man ikke sida kan man jo bare holde seg til Reima og burkavogndiskusjonene på skravle og anonym. (liker de, jeg, men har forståelse for at ikke alle anser det som stimulerende for de små grå, og det må jo være lov) "Kan ikke bare alle være venner?" *tsk-tsk*
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. juni 2010 #21 Skrevet 10. juni 2010 Hvis det er meg du svarte nå, Salad Fingers, så kan jeg ikke se at jeg har trashet noe/noen som helst. Hva angår Sug Lut synes jeg hun er rasende festlig. Kanskje det har noe med min manglende interesse for hager (rettere sagt: manglende hage) som holder meg borte fra kosekrangesiden? Who knows. Nå er jeg fristet til å tvinge meg inn dit kun på trass...
The Bad Gal Skrevet 10. juni 2010 #22 Skrevet 10. juni 2010 Nei nei, ikke du, sikta til HI og et par andre lengre oppe i tråden. Burde nok presisert det, ser den nå:-)
Villa Perlesukker Skrevet 11. juni 2010 #23 Skrevet 11. juni 2010 Jeg kan google og har nokinnsikt til å vite hva en akademiker er. Bare så vittig at kranglere blir fremstilt som akademikere. Men jeg føler meg mer en del av hele dib jeg da ettersom jeg er litt overalt! Kranglesiden er litt friskere i og med at man slipper alle spørsmål om vogn, bæreseler, utstyr...osv.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #24 Skrevet 11. juni 2010 Dette mener jeg om krangle; Boring .... *gjesp* Anonymforum er myyye mer krangle!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2010 #25 Skrevet 11. juni 2010 Dette mener jeg om krangle; Boring .... *gjesp* Anonymforum er myyye mer krangle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå