moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har egentlig ikke tenkt å kjøpe bil helt enda. Men har planer om å reise til Danmark med barna i sommer, og tør ikke kjøre med min. Så da ser jeg litt etter en bil likevel da kanskje =P Så fant jeg en perfekt bil! Den ville jeg ha, men fikk gjort lite med det siden min far er på ferie. Må ha litt hjelp av han. Men idag er bilen solgt =( =( Ingenting går min vei! Jeg fikk heller ikke ha barna i bhg idag, pga streiken. De skulle gå imorgen, men nå er streiken slutt, så de får ikke komme imorgen. Jeg kunne kjøpe en dag. Jeg blir så sint at jeg vil legge meg ned å gråte!!!!! Hva har jeg gjort gale???? Og far sier, det er mange biler. Jeg har sett på bil i i minst 1 år, (er litt opphengt i bil kan du si) men har enda ikke sett en som jeg vil ha så masse som jeg vil ha den!
Jojo x3 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Huff, det var ikke noe kjekt å høre. Håper det ordner seg med bil likevel. Virker ut som om du har hatt det nokså tøft den siste tiden, håper at ting snart snur for deg. Prøv å finne små positive ting hver dag slik at du får tankene vekk en liten stund fra alt det negative! Idag: Streiken er slutt og selv om de ikke får gå i barnehagen imorgen er den iallefall åpen og du kan bruke den når det er "din" dag igjen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk for de trøstende ordene!! =) Det er godt å høre. Jeg har hatt det veldig tøft, og jeg har smilt og vært så glad hele dagen pga den bilen. Og pga at de endelig skulle i bhg imorgen. Jeg får prøve å tenke at det kommer en som er like bra om jeg bare venter! Men da blir det kanskje ikke tur.. Off når skal jeg få igjen flaksen min, eller bli en snill pike igjen (selv om jeg hater det uttrykket!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå