Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Streiket dem siden slutten av mai, for skarve mimimun 7100 i mnd.. ? Blir ikke det bare en dråpe i havet? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Ha ha... 7100 i måneden liksom. Nei da, de har streiket siden slutten av mai for skarve 7100 I ÅRET!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Nei, de har streiket for nesten 12000, men de ga seg på 7100kr.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hvordan kan HI påstå at 7100 i MND er lite??? Nå var det jo ikke i mnd, men pr år, og da blir tallet noe HELT annet, men hadde jeg fått en lønnsøkning på 7100 i mnd hadde jeg vært storfornøyd! Hvor storforlangende er du egentlig, HI?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 det er 7100 minimum i tillegg pr år. og de streiket på vegne av alle kommuneansatte. det er langt flere som får tillegget enn som var i streik.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Hadde jeg fått 7.100 kr mer i MND for samme jobb.. JOHOO !! ))
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 virkelig unskylde, men jeg mente ÅRET ikke mnd... Skrivefeil - UNNSKYLD!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Det sier vel litt om hvor dårlig lønn komuneansatte har når de faktisk er "fornøyde" og avslutter streiken for 7100 brutto i året. Det er bedre enn den lønnen de har i dag og de er vant til å ikke bli verdsatt....er ikke noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Men da kan vi vell kanskje vente oss ny streik neste år også da, og årene etter der igjen..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Ja, jeg ser for meg at de kommer til å kjempe med nebb og klør neste år og gå for et løft da. Får satse på at ringvirkningene av finanskrisa er over og at statsministeren tar til fornuft og gir dem et velfortjent løft slik at vi slipper å gjennoppleve denne streiken år etter år.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 7100,- per år er minimumsbeløpet for de som ikke har høyere utdanning. For stillinger med krav om høgskoleutdanning ble økningen på et par tusenlapper mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå