Gå til innhold

Ang, Streiken.. Et spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Streiket dem siden slutten av mai, for skarve mimimun 7100 i mnd.. ? Blir ikke det bare en dråpe i havet? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha... 7100 i måneden liksom. Nei da, de har streiket siden slutten av mai for skarve 7100 I ÅRET!!!

Skrevet

Nei, de har streiket for nesten 12000, men de ga seg på 7100kr.

Skrevet

Hvordan kan HI påstå at 7100 i MND er lite??? Nå var det jo ikke i mnd, men pr år, og da blir tallet noe HELT annet, men hadde jeg fått en lønnsøkning på 7100 i mnd hadde jeg vært storfornøyd! Hvor storforlangende er du egentlig, HI?

Skrevet

det er 7100 minimum i tillegg pr år. og de streiket på vegne av alle kommuneansatte. det er langt flere som får tillegget enn som var i streik.

Skrevet

Hadde jeg fått 7.100 kr mer i MND for samme jobb.. JOHOO !! :)))

Skrevet

virkelig unskylde, men jeg mente ÅRET ikke mnd... Skrivefeil - UNNSKYLD!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det sier vel litt om hvor dårlig lønn komuneansatte har når de faktisk er "fornøyde" og avslutter streiken for 7100 brutto i året. Det er bedre enn den lønnen de har i dag og de er vant til å ikke bli verdsatt....er ikke noe nytt.

Skrevet

Men da kan vi vell kanskje vente oss ny streik neste år også da, og årene etter der igjen..

Skrevet

Ja, jeg ser for meg at de kommer til å kjempe med nebb og klør neste år og gå for et løft da. Får satse på at ringvirkningene av finanskrisa er over og at statsministeren tar til fornuft og gir dem et velfortjent løft slik at vi slipper å gjennoppleve denne streiken år etter år.

Skrevet

7100,- per år er minimumsbeløpet for de som ikke har høyere utdanning. For stillinger med krav om høgskoleutdanning ble økningen på et par tusenlapper mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...