Gå til innhold

Hva skjer............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn fra før, men har aldri opplevd dette før. Er 33+ 4 i dag og har noen fryktelige stikkinger i underlivet. Er dette modning eller? Kjennes ut som om noen holder på med en spiker der nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann. Har hatt dette i lengre tid (er 34+2 nå) Er helt normalt. Det er hodet til barnet som vrir seg i bekkenet på meg. Kan også være tegn på at man begynner å modnes eller at barnet fester seg.

Skrevet

Kjenner mye stikking for tiden jeg også. Tar det som et godt tegn på at hodet fester seg og at fødselen nærmer seg;)

Skrevet

Jeg kjenner også sikkinger, kan vel være spark også.. er i allefall ikke hodet som fester seg på meg pga. babyen ligger i seteleie:p

Skrevet

Vær glad for det! Har du stikking er det modning på gang. Du kan til og med få åpning uten at det er skikkelig riesmerte. Gjelder mest flergangs. Og det må jo være en drøm å komme inn til en fødsel med færre cm og vente på enn et utgangspukt på 0cm :)

Jeg går litt i trappa når jeg har sånn stikking. Da kjennes det ekstra godt, og jeg vet (pga jordmor på SUS som sa) at det blir mer klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...