Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 store øyne med lange øyevipper eller flotte, fyldige lepper?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Øynene er sjelens speil, så øynene ville jeg valgt. Munnen kan man sminke fin, og de færreste lepper er direkte stygge.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jeg hadde valgt bittesmå tettsittende øyne flotte fyldige lepper....Gud, for et åndsvakt spørsmål....
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Det var ikke det som var alternativet da... Noen er mer opptatt av lepper da vettu. Er vel heller du som er åndssvak...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Hvis jeg skulle velge mellom alminnelige øyne og flotte, fyldige lepper, eller alminnelige lepper og store øyne med lange øyevipper... Lepper! Men hvis jeg skulle velge mellom tettsittende, stikkende og stygge øyne og flotte lepper, eller tynne, harde, små lepper og flotte øyne... ville jeg valgt øyne.. See?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Nå har jeg begge deler så trenger heldigvis ikke å velge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå