neekap Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Etter å ha blitt inspirert av Masterchef er jeg nå i full gang med å lage potetpure... Så jeg trekker potene istedetfor å koke de... Men.. Hvor lenge skal de trekke tro?? Mandelpoteter..
neekap Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2010 ehm... til de er møre kanskje? hehe, for et dumt spørsmål.. stikker bort på komfyren og sjekker med en strikkepinne :-)
FrøkenSprøken Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Hehehe... Dagens spørsmål Så søt du er! Lykke til med potetpureen!
solita 06 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Hi hi trodde du hadde fått et skikkelig frekt svar, helt til jeg så at du hadde svart deg selv :-) Trekke er sikkert fint. Og uten salt i vannet, har du salt i vannet blir pureen seig har jeg fått med meg.
neekap Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2010 tok 45 min, små poteter :-) slang til og med en baconskive oppi .. Dette blir nok bra, men det er tydelig at jeg blir aldri en Masterchef :-)
solita 06 Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Hei du neekap! Var det deg jeg tipset om musikkens dag?? Var du der?
neekap Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2010 hei solita06, ja, det var meg :-) Hadde en herlig helg i Oslo altså! Men fikk dessverre ikke med oss så mye musikk på lørdag.. Brukte halve dagen nedover Bogstadveien og resten av dagen på Lekter'n i sola :-) Men var på Green Day på fredag, så noe musikk ble det :-) Uansett, takk for tipset! Var myyyye folk i byen :-))
solita 06 Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Hørtes ut som en strålende lørdag det! Og helg :-) Var jo så deilig vær! Hadde barnefri selv og fikk med meg timevis med musikk og noen øl sammen venninner. Herlig avveksling :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå