Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 satte inn en kobberspiral 1 uke etter mens første dag, venter mensen igjen neste helg om en uke.. har så langt ikke greid å kjenne denne tråden det er snakk om!! hadde sexxx rundt EL dagen å nå har jeg hatt småblødning og litt murring i livmoren! er redd den kan ha falt ut i do el noe?! skal man ikke kjenne de trådene da?? er kobberspiral.
lille sprelle Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Har aldri kjent noen tråd og har ikke blitt gravid på de to årene jeg har hatt kobberspiral...
Ser*opp*på*sjernene... .. Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 ok! men skjønner ikke hvorfor legen da til meg at jeg skulle kjenne etter trådene for å sikre meg at den er i!..
ellen-propellen Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 hmm,rart at legen sa det. Om du kan kjenne trådene så kan vel mannen også? Og det vil vel være ett problem ihht sex? Tror ikke man skal kjenne trådene,eller spiralen for den sak skyld:-)
tiltiderensom Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 sikker på at legen sa du SKULLE kjenne trådene? Eller sa han KUNNE kjenne trådene? For det kan man.. Men ikke nødvendigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå