Gå til innhold

Nye venner?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg rett og slett nye venner! Jeg har egentlig en bra omgangskrets og er ikke sånn at jeg er Viggo Venneløs, men jeg ønsker meg NÆRE venner.. Jeg er kanskje litt anderledes og litt sær, men jeg savner venner som gir litt av seg selv. Som man kan snakke med om nære ting, og som er litt lik meg... Som er glad i å finne på ting og som er litt impulsive og ikke så selvhøytidelige! Som er til å stole på, og som kan tøyse og fleipe litt, men også snakke om alvorlige ting.

Jeg har to små barn, mann og bor litt utenfor Oslo. Jeg er voksen, og reflektert mener jeg. Elsker å diskutere, filosofere og liker å tenke litt utenfor boksen.

Vet ikke om dette er rette fora, men jeg prøver meg nå her, selv om jeg ikke dibber så mye egentlig.. :oD Send meg en pling da, vel.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilken retning utenfor Oslo bor du da?

Jeg bor i Moss og synes alltid det er gøy å få nye venner :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor nok litt langt unna, men jeg kunne også trenge en nær venn. Har flere gode venner men som deg ikke en helt nær.. Savner også ei som kan komme på besøk eller vil ha besøk i ukedagene eller bare stikke en tur på kafe og skravle.

Lykke til!

Håper noen nær deg tar sjangsen og tar kontakt :-)

Skrevet

Har pm-et dere også.. :oD

Skrevet

jeg bor i Ringerike:-) vet ikke om det er i nærheten???

Alltid koselig med nye venner ;-)

Skrevet

Har sendt deg en PM, jeg... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...