Gå til innhold

SJOKK!!!!


frusofie

Anbefalte innlegg

Det var jo TO!!!! OMG åssen i alle dager skal dette gå!! Er vett-skremt!:( Trenger virkelig noen trøstende ord! Har to gutter og vi skulle jo bare ha en til.. Er 7uker i dag..... Hjelpes meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

av og til er det bare slik =)

men du klarer dette.. får jo en del fordeler av at det er to, så man får bare prøve å se det fra den lyse siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt at du fikk!!! Hvor gamle er guttene dere har fra før? Jeg var praktikant for tvillinger for mange år siden, og de hadde 3(!) eldre søsken. Det gikk meget, meget bra. Tror nok kanskje det er smart å få de "synket" på et vis... Det vil si at alt de gjør, gjøres likt på begge to. Mating, stell, soving osv...

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene er 5 og 7:) Jeg er i sjokk enda, bare griner, ser mørkt på det meste!.. Skal på ny UL til tirsdag.. Men takk for trøstende ord!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Du syns sikkert jeg er rar,men jeg skulle gjerne hatt tvillinger :)

Men nå har jo jeg ingen fra før av heller da.

Så du kan iaf trøste deg litt med at jeg er misunnelig på deg..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også meg tvillinger jeg og... Mannen's eneste argument "mot" var at han ikke fikk se meg gravid igjen om det er to i magen :-P Men antar at det bare er en i magen...

 

Lykke til, det går nok bedre enn du frykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig landet litt;) Men jeg grein i to dager, var så redd..

Var på UL i går og så to hjerter som banket.. Håper dette skal gå bra:)

Jeg er sååå trøtt og kunne sove døgnet rundt, men det går ikke med to skjønne gutter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det var et sjokk.men trur nok dte går fort over :)

Du får heller være stolt at du går gravid med tvillinger :)

Selv så kunne jeg veldig gjerne tenke meg tvillinger..hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ER tvilling selv, - og vet du, - det er UTROLIG kjekt - har alltid hatt en søster som er like gammel som meg som leker med det samme, som stimulerer og inspirerer, - en venn for livet, - et helt spesielt bånd!!

 

Så tenk på det, - det vil bli fantastisk for de små:-)

 

Helt sikkert mye arbeid, og kanskje spes siden du har to fra før. - Men jeg er HELT sikker på at det er verdt det! LYKKE TIL,- det er jo fantastisk!

 

(er selv 2-gangs og har fått ALTFOR stor mage allerede nå ved 9+6, har også vært minst dobbelt så kvalm og sliten denne gangen,.. grøss, .-- kanskje det er to her også;-))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg er enebarn og har alltid ønsket at mine barn skal ha søsken på nesten samme alder, derfor fikk vi to tette:) Og må jo innrømme nå etter at sjokket la seg;)....- de får jo utrolig mye glede av hverandre:) Håper bare alt går greit, skal på UL til tirsdag:)

 

Ja kanskje du også har to;) Jeg har vært ekstremt trøtt og sliten i kroppen.. Jeg er 9+6 i dag, så vi er jo like langt, og magen ja, den kan jeg snart ikke holde inne mer!:(

Og hvis du er født i 77 så er vi født i samme år:)

Takk for hyggelige ord:) Masse lykke til:))

Klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, er født i 77:) - fra bergensområdet. jeg skal ikke på UL før 22 juli, syns det er lenge å vente. Har ikke sett på maken til mage så tidlig.. så jeg begynner jo å lure. Men det er vel ikke så sannsynlig at det er to. Bare så rart å gå fra helt flat mage til dette på ti uker.. sukk. (til og med vide klær røper en kul, og siden jeg er ganske slank viser det veldig godt). nå på sommeren nytter det ikke å gjemme seg bak jakker ol heller:) Får bare gå ut med nyheten snart, - skulle bare så gjerne hatt en ul og visst at ting var ok først:)

 

Gleder meg til å følge med deg her. - lykke til på ul tirsdag.

'

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv tvilling og har to eldre søsken. Var heller ikke planlagt at det skulle bli fire men tre. Men slik ble det da, mamma var for det meste alene ettersom han jobbet vekke og hun klarte det fint med nyfødte tvillinger en på to og en på fire. Så alt går så lenge en er innstilt på det, selvfølgelig må du ha rutiner på alt slik at det skal fungere med leggetider osv. Du kommer til å klare dette :) selvfølgelig kan det være skremmende men det ordner seg til slutt!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelig! Jeg vil også ha tvillinger, og ønska meg alltid en tvilling da jeg var lita. Desverre bare en i magen min nå regner jeg med. :P Årne sæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Vi skal også ha to! :) Gøy å høre at det er flere. Akkurat meldt meg inn i januar-klubben. Når har du termin og hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei... Ja skjønner godt du er i sjokk, var selv i sjokk for en måned siden når vi også fikk vite at vi venter tvillinger, å da var vi 18uker :-) tror bare man er i sjokk en liten stund, bare til man får vendt seg til tanken.... Å til at man skjønner hvor utrolig helldig man er, som får oppleve nå så fantastisk. Hver dag føles det faktisk ut som jeg har vunnet i lotto.... fantastisk å kjenne dem begge bevege seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...