Gå til innhold

Damer, hvor ofte skifter dere på senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det hver 3. uke. Sikkert altfor sjeldent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pinlig sjeldent her

Skrevet

Hvor sjeldent da? ;)

Skrevet

I teorien hver uke, i praksis, mellom 1 og to uker mellom. Avhenger litt av hvilken aktivitet det har vært der...

Skrevet

sånn ca annahver uke

Skrevet

Hver uke. Tenk det å bruke samme klærne i over en uke om gangen... Æsj..

Skrevet

samme her, men synes egentlig det bør skiftes etter halvannen uke.

Skrevet

Helst hver uke,minimum hver 2 uke.

Skrevet

Annen hver uke..men skifter før hvis jeg syns det trengs..

Skrevet

Ca hver 3.uke, men så ligger jeg alene i sengen også - så det blir lite søl;)

Skrevet

jeg pleier og kjøpe sånne billige syntetiske dyner og så bytter jeg bare ut/kjøper nye dyner en gang i halvåret. slipper ganske mye klesvask på den måten!

neida, selvfølgelig gjør jeg ikke det. men for noen år tilbake jobbet jeg i en sengetøysbutikk og der hadde jeg en kunde som fortalte meg at det var det de pleide å gjøre hjemme. Da holdt jeg virkelig på å spy!! jeg selv pleier og skifte ca hver 1-2 uke.

Skrevet

veeeeeeeeeldig sjeldent her også...

Skrevet

Bytter hver 3. uke, men noen ganger går det nok 4 uker. Ser alle her sier 1-2 uker, men tviler veldig på at det er gjennomsnittet.

Skrevet

Det tviler jeg også på! :-)

Skrevet

Uff.... alt for sjelden! Skal sies at vi heller dusjer før vi legger oss enn på morgenen.

...og stakkars mann - her er det ikke mye action å få, så er sjelden det blir søl! ...men bytter selvfølgelig når behovet synes!

Skrevet

Hver fredag. Skulle gjerne gjordt det oftere hadde jeg hatt tid. Liker lukten av nyvasket sengetøy.

Skrevet

I utg.pkt. ca samme som deg HI, men mindre jeg har vært ekstra svett om natta eller syk/forkjølet etc.

Skrevet

Aldri. Men mannen min skifter på senga ca annenhver uke.

Skrevet

Minst hver uke. Det er faktisk noe av husarbeidet jeg prioriterer høyt fordi det gir en veldig god følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...