Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 dere som har sex tett oppunder fødsel: Er det ikke pinlig dersom det er sæd i vagina når dere skal bli undersøkt??
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Dritflaut. Gynekologen kommenterer det hver gang.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Problemstillingen angår ikke meg, men jeg kan tenke meg at det ikke er mye igjen etter at vannet har gått (hvis det har gått før undersøkelsen.)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Mulig de kommenterer det, men syns i det hele tatt at alt ved en fødsel er grusomt, så om jeg toppet det hele med sæd, bokstavlig talt, så gjør det lite fra eller til for meg.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 HI her. Dersom sexakten er for å sette fart på sakene, er det sæden eller orgasmen som er cluet? Funker det på samme måte med kondom liksom? Er så klar for å sette i gang snart, men det er nettopp det med sædrestene som stopper meg...
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Det er bare dersom man er litt moden at det evnt kan bli fres av det. Hørte det på fødselsforberedende kurs på sykehuset. Du kan jo bare skulle deg etterpå, lite sannsynlig at du puler, og bang, så har du rier for fult...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå