Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Har ei lita jente på 78cm og ca 9,5 kg! Holder det med 81, eller bør jeg opp på 86? Hun bruker til vanlig alt fra 68 - 86, men det meste er i 74 og 80. Noen som hvet hvordan størrelsene er? Store, små...?
petite fleur Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 De er i alle fall små på str til dameklær og -sko.....
RockMyWorld Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Det varierer sånn, men jeg ville gått for den største...
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har bestilt babyklær der før og syntes de var helt normale i størrelsen. Hvilken størrelse du velger kommer jo litt an på hvor lenge du vil at klærne skal vare. Skal det være kjoler og sommertøy som skal passe akkurat nå så kan det sikkert holde med str 81. Men tenker du at hun skal kunne bruke det litt utover høsten så er det nok best å ta 86. De fleste klær kan fint brukes selvom de er litt romslige og de små vokser så utrolig fort. Klærne blir som regel litt mindre når de har vært vasket et par ganger også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå