Gå til innhold

Samboeren min har blitt så slem mot meg :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten hver dag føler jeg at han rakker ned på meg - spesielt når det gjelder utseende.

F.eks:

I går: jeg hadde fått komplementer av en venninne jeg trener sammen med. Hun syntes jeg hadde så fin rompe og ba om treningstips. Jeg fortalte dette til kjæresten min når jeg kom hjem, jeg var jo selvsagt veldig stolt. Særlig når ei jente kommenterer det. Han har også alltid elsket rompa mi! Lå i sofaen og kødda litt om den, så sier han plutselig: "tror du du har så jævla sexy rompe eller!??". (I ett seriøst toneleie, så det var ikke tull).

I dag: han har sagt "hæ" nesten hver gang jeg har sagt noe de siste dagene, så jeg lurte på om han hadde blitt tett i ørene siden han aldri hørte hva jeg sa. Så begynner han å gå rundt som en gærning, og liksom etterligne meg med dårlig holdning (noe jeg har noen ganger) og gjør seg skikkelig stygg. "Er det noe rart jeg ikke hører når du går rundt slik, du snakker jo ned i bakken jo". Jeg mente det ikke som et angrep når jeg lurte på hvorfor han sa "hæ" hele tiden.

Herregud, vi hadde jo nettopp snakket om at vi måtte begynne å bygge hverandre opp.

Skjønner ingenting jeg, han pleide jo alltid å bygge meg opp. Nå føler jeg meg stygg stort sett hele tiden.

Jeg er langt i fra stygg - og jeg vet at han egentlig synes at jeg er verdens vakreste. Han er veldig kjekk selv også, og jeg tror ikke han føler seg mindreverdig. Så hva skjer?

Er det jeg som overreagerer her, eller er han bare dritt lei av meg? Vært sammen i 3 år, bodd sammen i 2.

På forhånd takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en prat med ham og si at du ikke setter pris på det og at det sårer, og hjelper ikke det så hjelper ingenting, man sårer ikke de man elsker med vitende og vilje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...