Gå til innhold

Babyen falt ut av vognen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag veltet vi med vognen og babyen vår falt ut av ned på flisegulvet. Han skrek med en gang, men jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde og så derfor ikke hvordan han falt. Vi tok han med til legevakten med en gang og legen sa at alt såg fint ut. Likevel er jeg svært bekymret (ikke at han har vist noen uvanlige tegn ikveld, men sånn likevel). Noen andre som har opplevd dette marerittet selv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minsta datt ned kjellertrappa når hun var 5-6 mnd. Gikk helt fint det og.

Skrevet

Vet du, jeg tror alt gikk bra - legen har sett på han, og han oppfører seg normalt i kveld. Du er mamman til babyen din, det er klart du er bekymret fortsatt! Noe annet hadde vært bekymringsverdig..:)

Skrevet

Det er helt sant, men jeg er kvalm av bekymring og har vært på gråten helt siden det skjedde...

Skrevet

Sånn går det når man skal ha 3-hjuling.

Fint at det gikk bra med barnet ditt! Kanskje vurdere å bruke en vogn med 4 hjul i stedet?

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Mista lille gutten min da han var to måneder ut av bilstolen, og det gikk helt fint. Så lenge han virker klar og våken og du får god kontakt skal du ikke bekymre deg. :)

Skrevet

19:48

Hvor står det at vognen har 3 hjul?

Skrevet

Står ingen steder at hun har 3-hjuling...

Skrevet

Jeg har faktisk trehjuling, men kunne ha veltet på samme måte med en firhjuling.

Skrevet

Trenger ikke være geni for å skjønne at det må være snakk om en 3-hjuling, da. De fleste skal jo på død og liv ha slike vogner fordi de er "så lette å trille" ,"fine å se til" osv, men man kommer ikke utenom at det stort sett er 3-hjulingene som velter.

Skrevet

Neppe! En vogn med 4 hjul er mer stødig uansett!

Skrevet

Uff! Skjønner godt at du ble redd! Hvor gammel er babyen din? Søsteren min opplevde dette når datteren hennes var 5 mnd, og det gikk heldigvis også fint. Godt det endte bra for dere! Klem!

Skrevet

HALLO! Drit nå i vognen, jeg sier det ikke er dens feil!! Jeg var der og opplevde det og vet nok best!

Her sitter jeg og er så bekymra at jeg dør og dere kritiserer vognen! Makan til medmennesklighet!

Skrevet

Eh, du sier jo selv i hovedinnlegget at du ikke fikk med deg hva som skjedde, og nå har du liksom full peiling. Hva var det som skjedde da, siden det ikke skyltes at det var en 3-hjuling?

Skrevet

Jeg mente at jeg såg ikke hvordan gutten falt, altså hvordan han landet (hode først/beina først e.l.)

Det jeg spurte etter her fra andre var ERFARINGER og kanskje få litt trøst, ikke en trehjulings-hater som kritiserer meg som om jeg hadde dengt gutten i flisene med vilje!!

Skrevet

Jeg smelte hodet mitt i hodet til datteren min da hun var 3 dager gammel.. jeg skulle hente noen papirer i stellevesken mens samboeren min skulle ta henne ut av vognen... bang!!! Det gjorde fryktelig vondt og dette skjedde mens en lege så på. Hun kunne heldigvis støtte meg og si at babyer tåler mye mer enn det vi tror. Det gikk helt fint :)

Drit i kommentarer om vognen din. Jeg har også 3-hjuling og jeg tror deg når du sier det kunne like gjerne ha skjedd med en 4-hjuling i den situasjonen. Vi som lesere her aner jo ikke hva som skjedde hvertfall. Kose deg med babyen din og ikke bekymre deg mere! Du er en erfaring og opplevelse rikere uansett hvor vond den enn opplevdes.

Skrevet

Å bli født er jo ingen enkel sak, så de tåler vel en del, tenker jeg... Og de blir jo bare sterkere og sterkere.

Skrevet

Han er fem mnd. Jeg går inn og ut av soverommet og sjekker om han responderer når jeg tar i han. Livredd for at noe skal skje selv om legen vi var hos sa at i løpet av hans tredve år som lege hadde han ennå ikke opplevd at noen barn var blitt alvorlig skade etter fall fra vogn/seng/sofa. Puh, det òg trøster litt.

Skrevet

HI, jeg ble veldig nysgjerrig...hva var det som gjorde at vogna velta?

Skrevet

Vognen veltet mot faren som kjørte og siden gutten satt med en dyne støtte oppunder seg falt han den veien. Føk altså framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...