noLadyjustME Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Lurer på om det er noen som har "sendt" barnet på sydenferie med barnefar, der bf har "vanlig" samvær? Her har bf hatt annen hver helg og noen timer onsdags ettermiddag det siste året, lille blir strax 3 år og vi har aldri vert sammen. Jeg har ikke tatt noe standpunkt ang om jeg vil at lille skal være med til syden eller ikke, men jeg heller dessverre mot nei akkurat nå. Mye av det er fordi jeg føler at mini rett og slett ikke er klar for en uke vekke-så langt vekke vel og merke- når han aldri har vert lengre vekk enn ett steinkast nedi gata og 2 døgn sammenhengende. Bf er normalt oppegående og har utviklet seg til å bli en god pappa, men jeg kjenner det ikke er helt riktig enda. Lurer på om du har gitt din tillatelse til sydentur?
noLadyjustME Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2010 hehe jeg har vel egentlig tatt et standpunkt ja..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Skjønner deg veldig godt... men kan du nekte han da? Jeg er nylig blitt alenemor selv men har ikke samvær forelder krav på noen uker sammenhengende på sommeren.. Men har full forståelse at du ikke vil da han er mest vant å være med deg... sikkert noen andre som kan svare bedre..
noLadyjustME Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2010 takk for svar ønsker egentlig svar for å se det fra mer enn en side..og om noen har erfart det samme.. Jeg har alltid oppmuntret til samvær, og det er jeg som har satt opp samværsavtale-bf kommer liksom aldri med noe input, han er en person med få ord for å si det slik. Og det er mest fordi han i løpet av snart 3 år aldri har vist interresse for samvær utover det "vanlige", ingen ferie eller annet, og jeg føler at han ikke kjenner sønnen vår i det hverdagslige..Han bor tett i tett med foreldrene slik at han er aldri alene når han har samvær, så jeg ble litt satt ut da han begynte å snakke om sydenferie. Men, en veldig fin tanke uansett. Så, ønsker innspill fra noen som har vert oppi det samme
Verbena Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Om far er som sier normalt oppegående og en god pappa så ser jeg ingen grunn til at du skal nekte han å ta med sønnen sin på tur. En 3åring som er godt vant med å se pappa klarer helt fint ei uke borte fra mamma. Tenk så kjekt de kommer til å ha det og kanskje dette er tingen som gjør at de knytter tettere bånd og gjør at far vil ha han litt mer enn det han har nå. =) Si ja og stor kos deg med ei hel uke til bare deg og gled deg over at sønnen din har en pappa som har lyst til å ha han med!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Hvis han heter det jeg tror.. (engelen Ga****), så hadde jeg aldri i livet latt ungen min være alene med han. tror du vet hvorfor du og. hvis ikke, så må du få opp øynene dine om hva han holder på med:)
noLadyjustME Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2010 Hehe, det er nok ikke engelen du.... jeg vil bare høre fra andre så evt har tatt steget og sendt barnet på sydenferie med bf , og som kanskje også har full omsorg og foreldreansvar, med andre ord, noen i samme situasjon som meg
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 ok.. mener du har hatt tidligere innlegg om att han har sovnet på Burger King mens han hadde sønnen sin med seg.. tatt han med seg sent ut på kvelden, osv....
noLadyjustME Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2010 det må nok være noen andre, hehe..Jeg pleier sjelden ha innlegg om barnefar.. uansett er han mer oppegående enn som så
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #14 Skrevet 10. juni 2010 Jeg tror det kommer til å gå fint jeg snuppa Pappan til Lucas har heller aldri hatt han lenge før, men i sommer skal han ha han to uker:) De er så store at de godt vet hvem pappa er og at mamma ikke forsvinner fordi om de er borte en stund Klem fra Tigern/ 2Kjønn (og Lucas )
noLadyjustME Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #15 Skrevet 10. juni 2010 åå se der.. kjempe bra at dere er kommet så langt skal de på noen spesiell ferie?? Ja jeg ser gjerne at han har han litt lengre på samvær enn vanlig, er bare hele sydenreisen jeg er i tvil om, ikke lengden på samværet.. koss går d opp i nord?(litt dialekt plutselig der, heehe )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #16 Skrevet 10. juni 2010 Ja:) Jeg vet ikke, de skal på ferie, men hvor aner jeg ikke, neppe noe de trenger pass på siden Lucas ikke har pass Ser den, men tror nok det vil gå bra, men skjønner du er skeptisk:) Det går kjæmpebra, ska t bodø i sommer, har en liten flørt som bor dær da vett, Lucas væks og trives å så alt e bare velstand Enn med dåkk to ?
noLadyjustME Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #17 Skrevet 10. juni 2010 kor du finne disse mannabeinå?? eg ser aldri nogen interresante mannfolk hehe ja du tenk at d snart e gått 3 år siden de søde små kom og over 3 år siden me hang på BIM..heilt sykt kor fort d har gått, og eg har ennå ikkje fonne meg en allright mann, hehe.. tror eg e lost cause der men me Lukas og meg e d bare flott..bjynne i lære som du vett t høsten, ser ei goe framtid:) Lukas e store og utvikle seg fortere enn eg av og t får me meg,hihi )
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #18 Skrevet 10. juni 2010 Hahaha æ finn dæm på nettby Ja helt utrolig, savner den tiden egentlig, alle forventnigene og å gå gravid, de er så store nå, ikke babyer lengre Hehe du finn da en mann, når du minst vente det dukke prinsen opp Så kjekt, det blir jo kjempebra ja:D Hehe det tror jeg så gjerne. Og det hær vart jo en hel del sær blanding av dialækt å bokmål haha
noLadyjustME Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 10. juni 2010 hehehehe, jah, dette va sært :-D nettby ala blink?? hehe, eg bler så skeptiske t nettdating...tror eg har utvikla en eller aen resistens mot mannfolk...e så kresen at d e irriterandes..ikkje sånn utseende, men ALT må liksom klaffa.. nei du har rett, di e kje babyer, og sjøl om eg ser tbage på den fyssta tiå som noge slitsomme, så e der masse savn ja
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #20 Skrevet 10. juni 2010 Nettby e bedre enn blink, uff æ fant pappan t Lucas på blink faktisk, sånn vi møttes hehehe Nesj nettby e kjekt, surfe igjennom en haug mannfolk t man finn en som har bilde og profil som får dæ nysgjerrig, får han t å kom på msn og glane på han på cam, skravle på tlf nån gang, og like du det så langt, ja da møte man dæm, så tar man det som det kjem Ikkesant, ikke for det, æ synes det e mer slitsomt no enn før, dæven den treårstrassen e ikke god
noLadyjustME Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #21 Skrevet 11. juni 2010 du e goe så "tar tag" å leide, eller hvertfall prøve lykken <3 Eg stresse me en gang d går litt i rett retnig, heh sååå eg må skjerpe meg Ja du kjenne t den trassen du og?hihii.. nå syns eg me har kjempe greie dager, og pottetrenig i full gang, så eg e så takknemlige for Lukas at ) koss går d me Lucas i barnehagen? Har han slutta me bleie/ går på potte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå