Gå til innhold

Til dere som har downs som kriterie for å stemme......(Lano)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde i så fall lyfte frem og stemme på denne fantastiske jenta også. På lik linje med Noah. Da jeg første gangen såg denne jenta var jeg solgt, og hun er min favoritt (nest etter min egen jenta da), Når jeg først såg denne jenta visste jeg ikke at hun har downs syndrome og det fikk jeg helt tilfeldig vite her inne.Vil derfor at dere skal vite at det ikke var på bakgrunn av det at jeg stemte eller stemmer på henne. Men for dere som synes det er et viktig poeng og et kriterie for at dere skal stemme så ønsker jeg å vise til, at det er flere dere i så fall bør stemme frem.

http://www.lano.no/bidrag/ingrid-vest-agder-1

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Herlighet noe så nudelig :o)

Og nei, det er ikke fordi hun har downs altså, hun var jo bare bedårende! :D

Skrevet

Ikke sant, forelsket meg helt i dette sjarmtrollet.:o)

Skrevet

helt nudelig!!

Skrevet

Hei Cat68!

Så koselig at du skriver så fint om jenta mi :)

Hun er jo desidert verdens fineste ;)

Tusen takk til dere andre og!

Skrevet

Ja vettu, Det nurket ditt gikk rett i hjertet mitt.:o)

Skrevet

Hun var utrolig nydelig... Kjempesøt!

Skrevet

Kjempeskjønn!! Så masse hår hun har! Nyyyydelig lite gull!

Skrevet

Hei

Veldig søt var hun. Flott at flere viser fram barna sine som ikke helt passer inn i A4-normen. De skal stille på linje med alle andre barn. De har minst like stolte foreldre, og like stor rett til å delta som alle andre :-)

Mamman til Lano-gutt med down:-)

Skrevet

HaHa...jeg såg ikke at det var ditt nick Cat, og forventa et sinnsykt innlegg fra bitre dib mødre som synes barna deres ble urettferdig behandlet fordi de er "vanlige".

Vakkert barn, og min første titt på lanoungen og min første stemme til Ingrid. Vakkert barn, selv om jeg ikke la merke til at hun var et av de penere barna der. Ikke minst et fint navn, sammenlignet med de barna som ligger på stemmetoppen:)

Skrevet

Av prinsipp stemmer jeg ikke på Lano-ungen, men hun var nydelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...