BlåBlå Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 MacLaren Techno XT vs PegPerego Pliko Classico Hvilken er best ? Trenger en hendig trille til en 2,5 åring. Begge har full liggestilling - og er omtrent i det samme prisskiktet.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Peg Perego er litt klumpete og mer for babyer mens maclaren er sleek og lett og komfortabel for stoerrebarn, det er lett for de aa gaa aa sette seg ned i den selv, mens jeg tror at den andre er litt hoeyere i sete. Peg Perego veier ca. 1kg mer enn maclaren.
BlåBlå Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Ok, takk for svar. Var det jeg synes det så ut til, men mange skryter sånn av peg perego
mamman til to gutter Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Vi har peg perego og den funerte like bra når han var 6mnd som når han var nærmere 3år. Ikke noe problem for han å gå ut og inn av den selv. Hjulene er litt støtte enn på maclarentrillene jeg har sett og det syns jeg er bare positivt, feks lettere å trille i sand på en strand når hjulene ikke er så bittesmå. I tillegg kan kalesjen flyttes etter hvor sola er og det er også veldig praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå