Gå til innhold

Har endelig funnet "redningen min"..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 13 (12+2 ENDELIG), er fremdeles mye kvalm og føler meg utslitt. Jeg har gått ned 5,5 kg fordi jeg ikke klarer å spise nok, noe av det jeg klarer å spise er potetgull (salt) eller søt vingummi. Dette har jeg ikke syntes har vært noe særlig og har prøvd å minimere inntaket av slike ting. Redningen kom i går når jeg kom på at jordbær og morell sesongen har begynt, de er passe små til at jeg kan sitte og spise i eget tempo uten at jeg føler at jeg MÅ spise opp en brødskive eller et helt eple osv. Jeg prøver selvfølgelig å spise brødmat og annen fiberholdig mat, men det er enklere å holde blodsukkeret stabilt når jeg kan putte et jordbær eller en morell i munnen når jeg føler for det. :) Jeg er fremdeles kvalm, men har unngått toppene i dag noe jeg tror skyldes bærene :) I tillegg er det sunnere enn å stappe seg full med godis, og jeg slipper dårlig samvittighet. Baksiden er at det er fryktelig dyrt enda, men det er verdt det. :) Så nå krysser jeg bare fingrene for at kvalmen roer seg helt og at jeg etterhvert kan nyte å være gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott :):) er også helt enig i at jordbær hjelper på kvalmen, samtidig som det er friskt, sommerlig og veldig veldig godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...