Gå til innhold

London-tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren min skal til London i helga. Han har vært der et par ganger før, men det er min første gang. Det er vel masse å gjøre der, men hva anbefaler dere? Noen bra steder vi bør dra, eller noen steder med spennende shopping? Gjerne litt utenom de vanlige turist-fellene..

Hva er ditt beste London-tips?

Vil gjerne ha masse svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter dytter

Skrevet

Jeg liker Camden og Covent Garden.. Rusle i Hyde Park dersom det er fint vær, båttur til Greenwich? (der er det en kjempestort park!) Lange lunsjer med vin på små restauranter.. Anbefaler reisekartboken "Gatelangs London". Genialt når du skal finne frem til ting (anbefaler alle gatelangs-bøkene ;)) Musikal? Konsert? Hvor skal dere bo?

Skrevet

Shoppe på PRI MARK = kjempe billig..!!!!

Shoppe på Top Shop..

Shoppe på Gap..

Tur i London Eye,Ser utover London..

Musikaler: Lion King,Fame,Grease,Stomp,Le Miserable,Phantom Of The Opera osv..

Jeg skal i oktober til London..Blir KONGE..

God tur..

Skrevet

Er det din første tur, gå i turistfellene. Det er noe av sjarmen. Eksotisk kan du bli når du har fått med det som står i fet skrift. Dessuten shopping i oxford street er morsomt.

Skrevet

Primark er en drittbutikk. Full at folk og dårlig kvalitet. Helt gina tricot. Shop heller på Gap (digger jeansen der) og next.

Skrevet

En venninne anbefaler på det sterkeste å se phantom of the opera.

Jeg skal på jentetur til london og se den,sparer for livet:-)

Så det er en must see:-D

Skrevet

Jeg og husbonden var på bryllupsreise i London, og vi noe av det kjekkeste vi gjorde, var å ta sightseeingbuss. Hadde live-guide og vi tok den siste turen om kvelden. Topp stemning, fantastisk guide og utrolig vittig samt kjekt å se stedene "close up". Fikk masse ut av turen, så kunne man kline når guiden ikke pratet :)

Det er mitt tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...