Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har 3 barn og vi sliter med astma/allergi og atopisk eksem. Min lege anbefaler å flytte/reise til eit varmere og stabilt klima. Er det noen som kan svare meg på hvor det er best å flytte til? Vet at Spania(Arguinguin) er ein bra plass for asmatikere osv. Er det andre steder som er varmt hele året?? (varmt og stabilt klima) Har alltid hatt eit ønske om å reise til USA,..har hørt California og Texas er ganske stabilt klima,stemmer dette?? Hvordan er det med barnehage og skoleplass i utlandet. Som dere forstår har jeg ingen erfaring med akkurat dette her:) Hvordan bør ein gå frem med tanke om å søke oppholdstillatelse/visum,sted å bo,jobb osv??? Håper noen kan gi meg noen tips og råd:) På forhånd TUSEN TUSEN TAKK.
Gjest yrild Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Stemoren min bodde 2 år på Grand Canaria med barna og de var kjempefornøyde (astma og atopisk eksem var mye bedre der nede!). DE gikk på den norske skolen. Den kan du google og kontakte. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå