Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Har kjøpt denne,og skal bruke den på lørdag:-) Men jeg vet ikke hva slags sko jeg skal bruke til den,bare vet at jeg helst vil ha hvite.. http://www.oasis-stores.com//oasis/fcp-product/3470053200 Sitter stor pris på innspill:-)
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Jeg vill hatt sorte høyhælte pumps i glatt skinn, ev lakk, gjerne med bitteliten platå.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg ville nok valgt sorte sko hvis du har annet farget tilbehør til kjolen, men allerhelst røde med høy hel for å virkelig skille meg litt ut.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Helt enig !! Kul kjole, hadde valgt knallrøde sko (og leppestift) )
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Svarte - evt rød. Men rød krever mer attitude eller at man er litt "typete", kanskje. Og at du har guts til å hente opp fargen i knallrød leppestift. Og har en stilig sveis til å matche :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå